anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro International - nadanie w paczkomacie

trato-pl
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry.

Wygenerowałem etykietę dla przesyłki międzynarodowej (Allegro International Odbiór w Punkcie Czechy), z opcją nadania paczki w punkcie. Pomijam to, że na etykiecie są 4 kody i nie wiadomo który przyłożyć do skanera (2x QR, 2x EAN), to żaden z kodów nie jest akceptowalny przy paczkomacie. Otrzymuję komunikat o nieprawidłowym numerze. Zeskanowałem sobie także w aplikacji InPost kod kreskowy i również otrzymuję informację o nieistniejącej paczce.

Wygenerowałem więc kolejną etykietę - taka sama sytuacja.

Robię coś nie tak, czy trafiłem na problem systemowy ?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@trato-pl spróbujemy pomóc, ale czy możesz podać mi numer zamówień, których dotyczy ta przesyłka? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

trato-pl
#8 Zapaleniec#

Numer zamówienia:

5e04bcc0-5dfa-11ee-96a2-7d507be76404
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@trato-pl dziękuję, już to wyjaśniam. Wrócę tutaj z odpowiedzią, gdy tylko dostanę informacje dla Ciebie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@trato-pl dostałam już informację, że nie wybrałeś w trakcie nadawania opcji "Nadam przesyłkę w Paczkomacie lub PaczkoPunkcie InPost", dlatego automat jej nie przyjmuje. Teraz możesz wygenerować trzecią już poprawnie, albo zamówić podjazd kuriera po tę. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

trato-pl
#8 Zapaleniec#

Nie wierzę, że dwukrotnie popełniłem ten sam błąd, ale w porządku.

Wygenerowałem trzecią etykietę - to samo.

Mało tego, mam nagrany filmik, mogę wysłać na maila (są tam dane odbiorcy).

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@trato-pl podeślij go proszę na spolecznosc@allegro.pl, sprawdzimy to. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

trato-pl
#8 Zapaleniec#

Podesłałem.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@trato-pl mam, dziękuję. Już sprawdzamy tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@trato-pl  dostałam już potwierdzenie, że etykieta dla przesyłki A0003U3ZM3 ma już prawidłowo wybraną opcję, więc po naszej stronie wszystko jest w porządku. Paczkomat powinien przyjąć tę przesyłkę, co dokładnie się dzieje, gdy próbujesz ją nadać? Jesteś pewien, że nadajesz ją przez paczkomat Inpost, a nie Allegro One Box? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

trato-pl
#8 Zapaleniec#

Teraz wszystko w porządku, dziękuję! Chociaż otworzyła się największa skrytka mimo wybrania najmniejszej paczki. Sprawdzałem tę etykietę próbując dodać do aplikacji inPost i stwierdziłem że też jest błędna gdyż otrzymałem błąd przy dodawaniu. Być może tych Czeskich nie można śledzić w aplikacji?

 

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

oznacz moderatorów

WTMDobrowolski
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Mam dokładnie ten sam problem.  Numer zamówienia  

cb3e0951-fc14-11ee-aabf-ab85a79c432b

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów