anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość obsługi Allegroboxów

MAMY ROZWIĄZANIE!
7tekbar4
#8 Zapaleniec#

Witam, tam wyglądają towary dostarczone do Allegrobox (nr przesyłki ALE0000264A250A). Nie chce mi się bawić w reklamację dla 3 zł (uszkodzeniu uległy tylko dwie kapsułki), ale jeśli tak to ma wyglądać, to nie wróżę świetlanej przyszłości tej formie dostawy)

IMG_20220819_165245.jpg

IMG_20220819_165037.jpg

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
LEW433
#21 Demiurg#

Ale za przesyłkę, pakowanie do chwili odbioru odpowiada sprzedający.

oznacz moderatorów
Agent051
#16 Inspirator#

@LEW433 

Ale za przesyłkę, pakowanie do chwili odbioru odpowiada sprzedający„

jeszcze dopisz, że złośliwy sprzedający podeptał towar przed wysłaniem 😁 żeby narobić kupującemu problemu ze składaniem reklamacji. Przecież sprzedający to największe zło na allegro, lepiej żeby ich nie było 😂

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Agent051 Skoro to wiesz to napisz, masz doświadczenie😐 Ja napisałem jak jest zgodnie z prawem.

oznacz moderatorów
Agent051
#16 Inspirator#

@LEW433 czasem wystarczy przeczytać ze zrozumieniem. Kupujący najwyraźniej ma doświadczenie z innymi przewoźnikami znacznie lepsze niż z Allegro One. Jest na tyle świadomy, że zdaje sobie sprawę że sprzedawca nie ma żadnego wpływu na to, jak kurier potraktuje przesyłkę. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Agent051 Oczywiście że każdy może sobie wybrać dostawcę, jego wola. Niczego to nie zmienia że za towar do czasu odbioru odpowiada sprzedajacy, możesz nie czytać ze zrozumieniem.😁

oznacz moderatorów
Agent051
#16 Inspirator#

@LEW433 3 zł, tyle wynosi strata, czas poświęcony na reklamację jest więcej wart. Może to dla ciebie dziwne, ale ludzie myślą i nie opłaca im się robić piekła o drobiazg.

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

To zobaczysz co będzie działo się na Święta jak nie będą potrafili wyrobić się z paczkami. Towar będzie latał po sortowniach, żeby wszystko dostarczyć do punktów. Nie będę nawet wspominał o awariach tych paczkomatów, opóźnieniach, i wiele, wiele innych 🙂 

Nie ma szans, że to wypali 🙂

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@7tekbar4 Bardzo mi przykro, że przesyłka dotarła do Ciebie w takim stanie, ale zgodnie z obowiązującymi zasadami, jako kupująca możesz poinformować o tym sprzedającego, który ma prawo złożyć u nas reklamację na tę przesyłkę. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
majster_man
#14 Krzewiciel#

Sami moglibyście odpalić klientowi jakąś drobną rekompensatę, z 50zł na kolejne zakupy.

 

oznacz moderatorów
Mac20ek00
#13 Ambasador#

Ciekawy jestem czy rozpatrujecie reklamacje tak jak pozostałe firmy kurierskie, czyli 99% odrzuconych, a wina standardowo leży po stronie nadawców.

oznacz moderatorów
7tekbar4
#8 Zapaleniec#

Ja od dawna kupuję od tego sprzedającego, zawsze towar był pakowany tak samo i do tej pory przychodził nieuszkodzony. Jak wspominałem nie będę bawił się w reklamacje za 3 zł, po prostu następnym razem zamówię przez InPost.

oznacz moderatorów