Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Mam problem z paczką - zwrot do Sprzedawcy. Nadałam go 21 lutego, mam tylko potwierdzenie, że zwrot został umieszczony w skrytce. Po dwóch dniach kontaktował się ze mną smsowo Inpost, pytał czy przesyłka już jest nadana czy można wycofać etykietę. Odpisałam, że już nadałam zwrot, na co dopytywano o szczegóły paczki, aby można było ją zidentyfikować. Odpowiedziałam, po czym cisza. Wczoraj zadzwoniłam na infolinię Inpost i powiedziano mi, że zajmą się sprawą dzisiaj. Na razie brak wiadomości w tej sprawie. Proszę o podpowiedź co teraz mam zrobić. Czy jest szansa na odnalezienie tej przesyłki? Komu składać ewentualną reklamację i jak długo czekać?
Dzień dobry @pela3,
prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z opisem sytuacji oraz 24-cyfrowym numerem przesyłki zwrotnej lub 10-cyfrowym kodem zwrotu. Zgłoszenie zostanie dokładnie zweryfikowane i udzielimy odpowiedzi na wskazane zagadnienie.
W imieniu firmy InPost przepraszamy za utrudnienia.