anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem ze zwrotem

pela3
#2 Obserwator#

Dzień dobry. Mam problem z paczką - zwrot do Sprzedawcy.  Nadałam go 21 lutego, mam tylko potwierdzenie, że zwrot został umieszczony w skrytce.  Po dwóch dniach kontaktował się ze mną smsowo Inpost, pytał czy przesyłka już jest nadana czy można wycofać etykietę. Odpisałam, że już nadałam zwrot, na co dopytywano o szczegóły paczki, aby można było ją zidentyfikować.  Odpowiedziałam, po czym cisza. Wczoraj zadzwoniłam na infolinię Inpost i powiedziano mi, że zajmą się sprawą dzisiaj. Na razie brak wiadomości w tej sprawie. Proszę o podpowiedź co teraz mam zrobić.  Czy jest szansa na odnalezienie tej przesyłki?  Komu składać ewentualną reklamację i jak długo czekać? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @pela3,

prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z opisem sytuacji oraz 24-cyfrowym numerem przesyłki zwrotnej lub 10-cyfrowym kodem zwrotu. Zgłoszenie zostanie dokładnie zweryfikowane i udzielimy odpowiedzi na wskazane zagadnienie.

W imieniu firmy InPost przepraszamy za utrudnienia.

oznacz moderatorów