anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka Allegro OneBox utknęła w drodze

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:101547815
#8 Zapaleniec#

Witam, czy jest możliwość zbadania co się dzieje z przesyłką? Przewidywany przez Allegro termin dostarczenia przesyłki to był 1 czerwca. Nadawca dosyć sprawnie wysłał, ale widzę że przesyłka utknęła gdzieś prawdopodobnie w magazynie i nadal jej nie otrzymałem.

ALE00009BD1C311

Pełna historia przesyłki
31 maj 2023, 13:58
Przesyłka została przygotowana przez nadawcę

31 maj 2023, 15:21
Kurier przekazał przesyłkę do magazynu
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
LEW433
#21 Demiurg#

Zgadza się ale wg prawa jeżeli sprzedajacy to firma, zakup konsumencki to za przesyłkę do chwili odbioru odpowiada sprzedajacy, tam powinieneś kierować zapytania, reklamację. Możesz także pytać ty ale czy chcesz ale jak chcesz to pytaj: 616 306 997

oznacz moderatorów
Client:101547815
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź i sugestię. Sprzedawca niestety niezbyt responsywny w udzielaniu odpowiedzi, więc po kilku dniach ciszy napisałem tu.

Tym niemniej, dosłownie przed chwilą odpisał że wysłał zgłoszenie. I jeśli do piątku Allegro nie zareaguje, to wyśle nową paczkę lub zwróci środki. Poczekamy zobaczymy.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101547815 musimy dokładnie zweryfikować historię Twojej przesyłki, więc otrzymasz od nas wiadomość mailową w tej sprawie, ale na razie poproszę Cię o cierpliwość. Nasz zespół już bada, co dokładnie zadziało się z Twoją paczką. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:101547815
#8 Zapaleniec#

Super, bardzo się cieszę. Całą widoczną w aplikacji historię przesyłki akurat umieściłem w opisie. Nic poza tymi dwoma rekordami nie widnieje się. Chyba że to szablonowa odpowiedź 😄

W każdym razie, czekam z niecierpliwością.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Prywatny czy firma?

oznacz moderatorów
Client:101547815
#8 Zapaleniec#

Sprzedawca jest firma, ja osobą prywatną.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:101547815 Więc ma obowiązek tego dopilnować, nie czekałbym aż łaskawie pan się odezwie.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101547815 Nie, to nie jest szablonowa odpowiedź 😉 Jak sam zauważyłeś, musimy sprawdzić, gdzie dokładnie utknęła Twoja przesyłka i co dokładnie się z nią wydarzyło, a do tego potrzebujemy trochę czasu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:101547815
#8 Zapaleniec#

No i jednak się udało. Dziękuję wszystkim za pomóc! 😊

Pełna historia przesyłki
31 maj 2023, 13:58
Przesyłka została przygotowana przez nadawcę

31 maj 2023, 15:21
Kurier przekazał przesyłkę do magazynu

12 cze 2023, 16:05
Przesyłka oczekuje na odbiór
oznacz moderatorów