Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
25.05.2023 zgłosiłam 2 zwroty. Nadałam je w jednym czasie w Allegro One Box. Sprzedający ich nie otrzymał, dlatego skontaktowałam się z Allegro. Najpierw telefonicznie, później mailowo. Od tamtej pory wymieniamy maile i jestem wyraźnie zbywana. Ciągle każe mi się "wykazywać cierpliwością". W międzyczasie wskazano, bym skontaktowała się w tej sprawie z UPS, jednak UPS odesłało mnie z powrotem do Allegro. W ostatniej wiadomości od Allegro napisano , że znowu mam czekać. Tym razem 30 dni.
Czy można przyspieszyć procedurę wyjaśniającą? Czy zostaną mi zwrócone pieniądze za zagubione przesyłki?
Nr zgłoszenia: 34176451.
Nie zachęcasz do tej metody dostawy, wiele krytyki tu na ich dostawy i jeszcze to, a tak reklamują: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @Allegro_One
Na przyszlosc nie uzywac tego szitu bo takie akcje sa czeste nalezy zglosic reklamacje do allegro na usluge i zarzadac zwrotu srodkow z ap skoro zwrot byl ze smartem. Zamiast czekac 30dni allegro ma 14dni na ustosunkowanie sie do reklamacji peszek 🙂
@Client:76570438 rozumiemy i przepraszamy za tę sytuację, jednak nie jesteśmy w stanie tego przyspieszyć. Przewoźnik ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, mamy jednak nadzieje, że otrzymamy odpowiedź wcześniej. Gdy tak się stanie, niezwłocznie przekażemy Ci wszystkie informacje w prowadzonej korespondencji.