anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier UPS - brak odbiorów Kraków i okolice

MOBI-SHOP
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Cześć! Czy możemy liczyć na Waszą pomoc w temacie odbiorów paczek Allegro One (i nie tylko), które realizowane są za pomocą kuriera UPS? Od wczoraj na terenie Krakowa i okolic został zamknięty oddział, który do tej pory obsługiwał rejony. Także od wczoraj nie są realizowane odbiory przez kurierów (zarówno podjazd jak i odbiory z punktow Access Point/Zielony One Box).

Co mamy zrobić z przesyłkami, które zostały w maszynie i czekają na nadanie? W jaki sposób obsłużyć nowe zamówienia oczekujące na nadanie? Czy ewentualne negatywne komentarze ze strony kupujących dotyczące opóźnienia w dostawie będą usunięte, a także czy zamówienia te nie będą brane pod uwagę w statystykach?

oznacz moderatorów
73 ODPOWIEDZI 73

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DO-AN już działam. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

DO-AN
#10 Popularyzator#

@_HolaOla_ Od wczoraj nikt się nie włączył do dyskusji, bardzo opieszale działacie.

oznacz moderatorów

DO-AN
#10 Popularyzator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Proszę o włączenie się do dyskusji z użytkownikiem Client:116187618 w sprawie przesyłek UPS. 

oznacz moderatorów

DO-AN
#10 Popularyzator#

Brak odpowiedzi.

oznacz moderatorów

DO-AN
#10 Popularyzator#

@_HolaOla_ Proszę o włączenie się do dyskusji z użytkownikiem Client:116187618 w sprawie przesyłek UPS. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Janirka
#12 Orędownik#

Czy w zaistniałej sytuacji, wszystkie zamówienia zostaną wykluczone z jakości sprzedaży? Bo moje owszem są w dopiero w drodze, a powinny być we wtorek gotowe do odbioru 😄

_______
Kamila
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Janirka wszystkie nie, wyłącznie te, których dotyczy opóźnienie i które nam zgłosicie np. tutaj lub przez formularz kontaktowy. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

maxzuczek
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_   Przepraszam a negatywy tez tak ochoczo będziecie ''wykluczać'' ?????

oznacz moderatorów

ALCkow
#13 Ambasador#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  co z tego, że nas przepraszacie ! Jak masa klientów wystawi negatywy to możemy stracić możliwość wysyłki w Smart !!!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ALCkow @maxzuczek jeśli negatywne komentarze rzeczywiście się pojawiają, prosimy o zgłoszenia i informacje tutaj. Wówczas będziemy działać w tej kwestii. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

maxzuczek
#10 Popularyzator#

Przepraszam ale mega to słabe bo zbliża się okres przedświąteczny Allegro wymyśla kolejne bzdurne ''ulepszenia'' Wasi ''fachowcy od wszystkiego'' wiedzą wszystko najlepiej i na siłę nas sprzedających ''uszczęśliwiać''. Kilka przykładów: Katalog Allegro - totalna porażka, wmuszanie ''łanów'' - mega wtopa, czas wysyłki itd. Pozwólcie nam sprzedającym pracować a swoje durne pomysły wcielajcie w OSA bo od nas wymagacie a co tam się wyprawia brak słów czytając komentarze

oznacz moderatorów

DO-AN
#10 Popularyzator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Ze względu na dalszy brak odbiorów przesyłek przez UPS, proszę o możliwość nadania zaległych przesyłek UPS inną firmą kurierską za które koszty pokryje allegro, albo proszę o przysłanie etykiet nadawczych np. Allegro One. Klienci odgrażają się że będą rezygnować z zamówień które nie zostały odebrane. W związku z zaistniałą sytuacją wykluczyłem przewoźnika UPS z przesyłek kurierskich. Proszę także o przesłanie informacji do przewoźnika o rezygnacji ze stałych podjazdów, które nie zostały jeszcze aktywowane.

Obecnie w ramach allegro SMART współpraca z poniższymi firmami jest beznadziejna:
DPD w ramach allegro smart - notoryczne doliczanie kar za przesyłki niestandardowe ( choć są standardowe - reklamacje i odwołania nie przynoszą skutków )
Pocztex w ramach allegro SMART - opłaty dodatkowe za ubezpieczenie przesyłki powyżej 1000 zł oraz "ostrożnie" w przypadku braku wykupienia "ostrożnie" możemy być pewni że przesyłka zostanie uszkodzona - reklamacje odrzucane - odwołania nie przynoszą skutków.
UPS w ramach allegro smart - brak odbiorów przesyłek od dnia 07.11.2023

Nie wiele na tą chwilę zostało z kurierów SMART, chyba że sprzedający nie liczy się z opiniami klientów.

Proszę o pilną odpowiedź!

oznacz moderatorów

DO-AN
#10 Popularyzator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Kurier doręczający inną przesyłkę, odebrał dzisiaj zaległe przesyłki ( Kraków - Bieńczyce ) 

oznacz moderatorów

kroliczajamapl
#11 Animator#

DO-AN - ktoś do Was podjechał? To jak wygrana w Totka! Nas totalnie olali.

oznacz moderatorów

DO-AN
#10 Popularyzator#

@kroliczajamapl Podjechał bo miał do doręczenia inną paczkę od klienta. Zapytałem czy ma odbiór, powiedział że nie ma zlecenia, ale że odbierze. Ogólnie jest straszny burdel, ponoć zalega 10 tyś paczek. 

oznacz moderatorów

kroliczajamapl
#11 Animator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  10 tyś. paczek i Black Week Allegro - powodzenia!

oznacz moderatorów

DO-AN
#10 Popularyzator#

@kroliczajamapl My już z UPS zrezygnowaliśmy, przynajmniej na chwilę obecną, zobaczymy jak się teraz sprawdzi DHL.
Już z doświadczenia wiemy, że nie warto nadawać przesyłek w ramach allegro SMART: DPD, Pocztexem i teraz UPS.

oznacz moderatorów

kroliczajamapl
#11 Animator#

Ja mam umowę z Pocztexem i wszystkie przesyłki firmowe, poza tymi z Allegro, wysyłam właśnie w ten sposób - i nie pamiętam choćby małego problemu w ostatnich miesiącach. Natomiast UPS to porażka na całej linii

oznacz moderatorów

BikeOutlet_pl
#10 Popularyzator#

Jeśli komuś pomoże, tu u nas nie ma problemów.
Mamy punkt Access Piont i kurier codziennie podjeżdża nawet 2× dziennie.
Adres: Zakopiaska 173, 30-435 Kraków
Takze do czasu rozwiązania problemu można u nas nadawać przesyłki.
Nadanie do g. 15.00 ponoć gwarantuje podjazd.

oznacz moderatorów

kroliczajamapl
#11 Animator#

to raczej mit z Zakopiańską, nie mają pracowników to kto niby tam miałby podjechać?

oznacz moderatorów