Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o sprawdzenie co dzieje z przesyłką nr A000J8N2L5 Klient założył nam dyskusję, co mamy mu odpowiedzieć? Pozdrawiam
Myślę że jakby allegroOne wprowadziło jakis miły upominek za opóźnienia np.50-100zł w formie vouchera na następne zakupy to klient wybaczył by.
Odszkodowanie za opóźnienia przesyłki nie może przekroczyć dwukrotności opłaty za nadanie (limit ustawowy).
Wypata odszkodowania (kary umownej) jest obligatoryjne, jak opóźnienie nastąpiło z winy przewoźnika.
@mildent przepraszamy za tę sytuację! Przesyłka nie mogła być dostarczona do wybranego punktu, skontaktujemy się w tej sprawie z kupującym i wyjaśnimy to.
Klient napisał do nas, że nikt z allegro się z nim nie kontaktował i pyta czy ta przesyłka w ogóle do niego dotrze. Naprawdę nie wiemy co odpowiedzieć i zrobić. Jeśli oddamy klientowi pieniądze, a przesyłka zostanie dostarczona? Proszę o wyjaśnienie tego z klientem. Gdzie jest ta paczka?
@mildent kupujący otrzymał od nas wiadomość e-mail (nr 41221939) 5 kwietnia 2024 o 18:34.
Wybrany przez kupującego punkt jest niedostępny stąd problem, czy możesz zapytać kupującego o alternatywny punkt i podać go w wiadomości e-mail do nas (nr sprawy 41277707)?