anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zamówienia

MalynoweSerce
#7 Wielbiciel#

Zamawiałam produkt, korzystając z Allegro Pay, poczym anulowałam zakup z powodu problemów z płatnością. Kontaktowałam się ze Sprzedającym, aby uzyskać zwrot środków, myśląc że płatność przeszła. Jednak okazało się że Sprzedający nie otrzymał ode mnie płatności, a zaległość w harmonogramie cały czas widniej. Jak można to usunąć, skoro pieniążki nie przeszły? Pisałam już dwie wiadomości do Allegro w tej sprawie. 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MalynoweSerce, widzę, że w tej sprawie otworzona jest Dyskusja. Zachęcam Cię do jej kontynuowania i poproszenia tam o pomoc pracownika Allegro. 🙂  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

MalynoweSerce
#7 Wielbiciel#

Gdzie mam szukać tej dyskusji? Dyskusji ze Sprzedającym nie otwierałam, tylko prosiłam w wiadomości prywatnej o zwrot wpłaty - w odpowiedzi dostałam screena z systemu Sprzedającego, mówiący o braku wpłaty. Pisałam dwie wiadomości do Allegro, korzystając z przycisku "skontaktuj się z nami" - do tych wiadomości nie mam wglądu i nie mam też odpowiedzi. Jaki jest czas oczekiwania, aż ktoś to zweryfikuje? Nie mogę robić zakupów i nie mogę opłacić kolejnych zamówień, póki nie ureguluję zadłużenia. Natomiast zadłużenia nie mam zamiaru spłacać, ponieważ zamówienie nie zostało opłacone z Allegro Pay.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Totalna paranoja. Allegro "uwaliło płatność", jest za to odpowiedzialne, nie odpowiada na wiadomości, sprzedawca niczemu nie jest winien, że nie otrzymał wpłaty, kupująca twierdzi, że nie otwierała dyskusji ze sprzedającym, ale pracownik Allegro twierdzi, że kupująca otworzyła dyskusję ze sprzedającym (nie wiem w jakim celu), a kupująca temu zaprzecza.

Czy ktoś (i kto) tutaj ma rację, a kto kłamie?

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jak zawsze najlepiej winę zwalać na sprzedawcę . Już teraz jest niezły cyrk a co dopiero niebawem jak podniosą prowizje i kolejne wymogi . 

oznacz moderatorów

MalynoweSerce
#7 Wielbiciel#

Sprzedającemu serio nie przeszła płatność, ponieważ dostałam screena że "wpłata 0zł"... Dlatego ja nie rozumiem dlaczego mam zapłacić Allegro Pay, skoro Sprzedający nie dostał pieniędzy. Allegro powinno to sprawdzić, co się dzieję ale jak widać mają czas, albo nikt tam nie pracuje (!), a mi rosną koszty.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MalynoweSerce Na obie wiadomości mailowe, które wysłałaś do nas w tej sprawie, odpowiedzieliśmy kolejno 11.07 o godz: 21:40 oraz 14.07 o godz. 17:33, więc to nie jest tak, że nikt nie zajmuje się Twoją sprawą. Poprosiłam już nasz zespół o ponowny kontakt z Tobą w tej sprawie, więc poczekaj proszę cierpliwie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MalynoweSerce Wszystkie dyskusje ze sprzedającymi znajdziesz w tej zakładce, natomiast jeśli chodzi o odpowiedź na wiadomości mailowe to sprawdź proszę w swojej skrzynce pocztowej foldery Spam, Powiadomienia lub Inne. Zdarza się, że wiadomości tam wpadają automatycznie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

MalynoweSerce
#7 Wielbiciel#

Wiadomości i wszelkie foldery sprawdzam na bieżąco. Po prostu nikt się nie zajmuje tą sprawą, a mi rosną zaległości, który nie mogę opłacić. 

oznacz moderatorów