anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości płatności za produkt przez Allegro Pay Business

DrobinyCzasu
#7 Wielbiciel#

Chcąc skorzystać z promocji do 30 kwietnia - aktywowaliśmy dzisiaj metodę płatności Allegro Pay Business. Następnie chcieliśmy zakupić router TP Link ER8411 https://allegro.pl/oferta/tp-link-er8411-router-vpn-omada-z-portami-10g-12988762784 (dostępny w Allegro Pay Business jak rozumiem). Niestety przy próbie opłacenia otrzymujemy komunikat jak na screenie. Wybór FV na nasz firmowy NIP oczywiście.

Allegro Pay Business - problem.png

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Obrazka nie widzimy.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@DrobinyCzasu Czy przy wybranych danych do faktury widzisz oznaczenie "60 dni na spłatę"?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

DrobinyCzasu
#7 Wielbiciel#

Niestety nie.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@DrobinyCzasu A czy te dane są w 100% zgodne z danymi, na które zarejestrowane jest Twoje konto Allegro?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

DrobinyCzasu
#7 Wielbiciel#

Tak, dane są zgodne. Chyba, że zapis NIPu wymagany w danych konta (z myślnikami: xxx-xxx-xx-xx) nie są traktowane jako zgodne z zapisem wymaganym do FV: (xxxxxxxxxx) 😉 Ale nie wierzę, aby Allegro aż w taki (nieinteligentny) sposób podeszło do weryfikacji... 😉

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@DrobinyCzasu W takim razie proszę Cię o kontakt w tej sprawie przez formularz. Odpowie Ci zespół, który ma dostęp do danych zniezbędnych, żeby udzielić pomocy w takich przypadkach.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów