anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy sprzedający otrzymał moją płatność?

Client:91082315
#1 Nowicjusz#

Witam brak przepływu kasy przez payu, zapłaciłem za paletki do monet 27. 07,2022 do sprzedawcy nadal nie wpłynęła kasa

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

A jaki masz status płatności w tej zakładce?https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione  jeżeli>zakończona to otrzymał.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:91082315 W tej chwili Twoja płatność ma status "anulowana", dlatego: 

  • jeśli pieniądze nie zostały pobrane z Twojego rachunku bankowego, możesz ponownie zlecić wpłatę. W tym celu przejdź do zakładki Moje zakupy i skorzystaj z przycisku [ponów płatność] przy nieopłaconym zamówieniu.
  • jeśli pieniądze zostały pobrane z Twojego rachunku bankowego, wpłata zostanie zwrócona na rachunek, z którego została wykonana.
   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów