Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwróciłam dwa towary gdzieś ok 2 tyg temu i nie otrzymałam zwrotu pieniędzy
@marzena-m49 O które zamówienie chodzi?
Ale po zwrocie towaru przy zakupie Allegro Pay, sprzedający zwraca nie tobie środki tylko pożyczkodawcy.
Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.
@marzena-m49 Otrzymałaś maila od Allegro z informacją o zwrocie wpłaty? Jeśli nie, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy sprzedawca szybko odda.
Gdy już odda pieniądze do Allegro Pay, a Ty spłaciłaś zakup, pieniądze zostaną Ci zwrócone w ciągu 5 dni. Gdyby tak się nie stało, pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8612321a-8c9e-446a-abd0-49c4b12e9391&subjectId=54fc89e8-5...