anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

mam smart i chcialbym otrzymac zwrot kosztow przesylki

Client:104640963
#7 Wielbiciel#

Mam roczny smart i nie wiem dlaczego mi sie nie pokazuje ze moge skorzystac? Prosze o zwrot kosztow w kwocie 34,98zl

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:104640963 Nie zawsze i nie wszystko jest "za darmo". Zapoznałeś się z warunkami i regulaminem usługi SMART?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:104640963 to że ty masz smart nie znaczy że sprzedawca udostępnia smart więc zwrotu nie będzie trzeba patrzeć jaką dostawę się wybiera czy smart tam jest uwzględniony

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

no ... dobra , dawaj numer karty , i PIN , nie zapomnij podać daty ważności .,

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104640963 Smart! jest aktywny na Twoim koncie, natomiast w ofercie z zamówienia z 16.03 nie było dostawy w ramach Smart! To, że Smart! jest aktywny możesz sprawdzić tutaj, jeśli chcesz z niego zrezygnować i otrzymać proporcjonalny zwrot, tutaj wszystkie informacje na ten temat. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów