anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę skorzystać z opcji allegro Pay

Client:79319059
#1 Nowicjusz#

Próbowałem złożyć wniosek o allegro Pay podałem moje dane i z jakiegoś powodu nie zostały poprawnie zweryfikowane. Chciałem sprawdzić z jakiego powodu i już nie mogę. Wyskoczyła prośba o kontakt z Państwem, więc piszę. Czy można wyjaśnić mi dlaczego tak się stało. To mój pierwszy wniosek. Chciałbym spróbować, wcześniej zamawiane były z konta żony ale teraz chodzi o prezent dla niej więc nie chcę by wiedziała. Czekam na pomoc. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:79319059 Nie próbuj z konta żony ani z konta brata, teścia itp. 

Poproś o odblokowanie wniosku tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9ea8cdb3-4cc7-4b51-8ad0-03a2fec1f6e0 a potem złóż nowy wniosek. Dane osobowe konta Allegro muszą być takie same, jak dane we wniosku, a potem zaloguj się do konta w banku założonego na identyczne dane osobowe. To wszystko.

oznacz moderatorów