anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnościa

Slowik_Krakow
#8 Zapaleniec#

Witam, od 3 dni mam problem z płatnością,po kliknieciu kup i zapłać przenosi mnie na alegro płatności i loguje sie na strone banku, ale zamiast jak zawsze pokazywala sie płatność z danej transakcji teraz przenosi mnie na główną strone banku i tyle. Czy cos sie zmieniło to problem z allegro czy z bankiem w moim przypadku ING. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Slowik_Krakow Widzę, że w ostatnim czasie masz same rozpoczęte płatności. Skonsultuj tę sprawę ze swoim bankiem. Jeśli nie potwierdzi on problemu, daj znać. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Slowik_Krakow
#8 Zapaleniec#

Witam ponownie. Niestety bank nie tyle nie potwierdził problemu co dostalam odpowiedz Pani ktora mnie obslugiwala ze ona nie wie nie umie mi pomoc i zeby płaćić blikiem jedynie sciagajac aplikacje na telefon co nie wchodzi w gre. szczerze powiedziawszy ich odpowiedz to zadna odpowiedz i dalej nie wiem co robic. Pozdrawim.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Slowik_Krakow, wygląda to na problem z działaniem strony, za którą odpowiedzialny jest bank. Natomiast widzę, że wczoraj udało Ci się sfinalizować płatność. 🙂

Jeśli taka sytuacja powtórzy się w przyszłości, możesz:

  • wyczyścić dane przeglądarki (cookies) i spróbować ponownie
  • spróbować ponowić transakcję w trybie incognito
  • wykonać płatność na innym urządzeniu lub przeglądarce.
   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Slowik_Krakow
#8 Zapaleniec#

Dziękuję pozdrawiam

oznacz moderatorów