Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W październiku ubiegłego roku finałem konwersacji ze sprzedajacym było
Zaakceptowaliśmy wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Przelew na rachunek bankowy kupującego trafi w ciągu 3 dni roboczych.
Zakup zrobiłem w systemie ratalnym 0% Środki zostały zwrócone przez Payu do banku z potwierdzeniem przelewu całej kwoty . Na początku miesiąca dostałem zawiadomienie o braku wpłaty ratalnej.
Jak rozwiązać tą sprawe? Nie dostałem towaru a bank prosi mnie o jakieś pieniądze mimo że payu wysłało mi wiadomość z poitwierdzeniem zwrotu środków z tytułu odstąpienia od transakcji
@iwan6543, podasz numer tego zamówienia?
6a510e41-0675-11ec-bb95-f18c386cf319
proszę