Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dokładnie 27.11 zakupiłem przedmiot na Allegro. Niestety okazał się on nietrafionym prezentem i zapytałem Sprzedawcę (już prawie po 3-4 tygodniach od zakupu) czy mogę towar zwrócić i liczyć tym samym na zwrot pieniędzy. Uprzejmy Sprzedawca zgodził się bez problemu. Towar został zwrócony (zaznaczam, już prawie po miesiącu od zakupu). I teraz tak. Sprzedawca w dniu dzisiejszym (tj. 03.01) dokonał zwrotu pieniędzy na Allegro. (taką przynajmniej dostałem od niego informację smsem). Po ilu dniach i gdzie mogę znaleźć wspomniane środki? Czy Allegro dokonuje automatycznego zwrotu na konto bankowe (przypisane do konta użytkownika) czy muszę to zrobić ręcznie? - pytanie właśnie jak.
Poprosiłbym o dokładną instrukcję postępowania, z góry dziękuję.
@maciejweiss płaciłeś allegro pay? Masz uzupełnione konto do zwrotu nadpłaty w allegro Pay?
Nie, płaciłem standardowo, nie na tzw."kredyt". Przelew z konta bankowego.
@maciejweiss sprawdź operacje z data zakupu/płatności.
Niech sprzedawca przyśle ci numer zwrotu wpłaty.
Ok, jeśli już mi go przyśle - to co powinienem z tym numerem zrobić? Czy ten zwrot pieniędzy nie nastąpi automatycznie na konto bankowe, z którego dokonywałem opłaty za ten towar?
@maciejweiss sprzedawca ma 2 możliwości zwrotu pieniędzy.
Niekiedy bywa sytuacja, że zwrot księguje się z datą płatności.
Najwyżej podaj numer zamówienia to moderatorki to sprawdzą @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Ok, dziękuję bardzo, w międzyczasie otrzymałem e-mail z Allegro, także wygląda na to, że wszystko póki co gra.
Po pierwsze - podziękuj sprzedawcy. Nie miał obowiązku przyjmować takiego zwrotu.
Nie wiem jaka była cena towaru, zakładając minimalną to i tak sprzedawca jest min 10 zł "w plecy". Proszę, wyraź to w komentarzu i ocenie dla sprzedawcy.
Chociaż ja też nie robię jakichś problemów ze zwrotami "po czasie". Są to "problematyczne" zwroty, Allegro nie zwraca wtedy żadnych prowizji, więc tym bardziej należy doceniać dobrą wolę sprzedawców.