anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana formy wysyłki przedmiotu po dokonaniu wpłaty

piimaa
#13 Ambasador#

Nie znam się na tym, o czym mówi sprzedający a mówi że się już nie da.

Przy zakupie popelniono błąd, wybrano LIST POLECONY zamiast PACZKOMATU.

System z automatu wpisał ADRES DOSTAWY listu poleconego i przepisał go z adresu paczkomatu.

Próbuję dogadać się ze sprzedającym ale jakoś ciężko to idzie, dlatego chciałabym zapytać allegro czy są jakiekolwiek opcje na zmianę sposobu dostawy po dokonaniu wpłaty.

Zaproponowałam sprzedającemu, aby ominął SYSTEM i odjął od moich zakupionych przedmiotów jedną rzecz (kwota 3.50zł, pasta lutownicza) i dodał sobie te kwotę jako dopłatę do INPOSTU i puścił te paczkę na INPOST. Wcześniej system pobrał 5,99zł (list polecony) a Inpost w danej ofercie to 8,99zł czyli 3,00zł różnicy.

Sprzedające twierdzi że nie może EDYTOWAĆ zakupu i musi wysłać tak jak było zamówione i pod ten adres, który system mu wyświetlił. Nie chce czy faktycznie nie może? Jak to jest?

Probowałam ANULOWAĆ zakup ale... te opcję mam w kolorze SZARYM NIEPODŚWIETLONE i klikanie nic nie daje.

Próbowałam anulować zakup aby dokonać po chwili nowego (z poprawnie dodanym Inpostem oraz z jednym elementem mniej w zestawie przedmiotów) aby wpłacona kwota zgadzała się lecz... sprzedawcy mocno się to nei podoba.

No mój błąd, sprzedawca ma rację, nie mam prawa mieć pretensji tyle że... gdy wyślą te paczkę zgodnie z systemem to pójdzie na adres PACZKOMATU a nawet i nie bo... pod tym adresem są też markety itp. itd. więc na bank za 2,3 tygodnie do nich wróci.

Nie wiem co z tym teraz zrobić...

 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

xyz96
#21 Demiurg#

@piimaa Sprzedawca nie może zmienić metody dostawy tak, aby wysłać przez Allegro w cenie wysyłek Allegro. Nie możesz anulować, to kliknij zwrot. Sprzedawca odda Ci całą wpłatę i kupisz ponownie z właściwą metodą dostawy. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#