anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

1 gwiazdka - prośba o poprawę oceny

MAMY ROZWIĄZANIE!
Chorzowiak
#10 Popularyzator#

Zakupiłem 2 paczki trutki ( na aukcji 3 dostępne).

Dostalem informację że zostały rozdarte opakowania i nie mogą sprzedać/wysłać, zwrócą pieniądze.

Oceniłem produkt na 1 gwiazdkę (jak ocenić coś co się nie dostało) 

Obsługę na 3 gwiazdki (zostałem poinformowany - gdyby był sam zwrot byłyby 2 lub 1)

Zostalem poproszony o zmianę oceny bo:

Uzasadnienie prośby

"proszę usunąć ocenę, przedmiot był uszkodzony dlatego wpłata została zwrócona "

Chciałbym pomoc sprzedającemu ale potrzebuje argumentów - mógłby ktoś jakieś podrzucić

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
31 ODPOWIEDZI 31
LEW433
#21 Demiurg#

Jakich argumentów, oceniasz zakup którego nie było, jak widać ze sprzedajacy rzeczywiście nie ma pomylił się w ilości produktu itd, zwraca nie mataczy to nie ma powodu obniżania mu "jakości". Ocenę sprzedającego możesz edytować a produktu nie można.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@Chorzowiak Po prostu skasuj ocenę > dostałeś zwrot kasy > uprzedzili o uszkodzeniu > to po co zaniżać komuś ocenę > uszkodzenia się zdarzają > wolałbyś, żeby Ci wysłali podarte?

Do skasowania nie potrzeba argumentów > wystarczy trochę empatii i życzliwości

oznacz moderatorów
Chorzowiak
#10 Popularyzator#
  • @Ziolko39 Coraz częściej czuje się tu jak w banku kasa przyjmie - kasa wypłaci.

A gdzie handel????

@LEW433 ale chcę oceniać handlowca a nie jak pisałem bank

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@Chorzowiak Tylko ten się nie myli, co nic nie robi.

oznacz moderatorów
drekenzes
#16 Inspirator#

@Chorzowiak a co, wolałbyś dostać rozerwane opakowania trutki? 

_________________________________________________________
1.07.2024____Allegro ---> Kolekcje...RIP...
oznacz moderatorów
Chorzowiak
#10 Popularyzator#

@drekenzes

Odpowiem tak. Jest w moim mieście od dawien dawna sklep rowerowy. Pani jest handlowcem (nie sprzedawczynią). Jak wchodzę z konkretną potrzeba to w 99% wychodzę zadowolony, choć nie zawsze wychodzę z tym co miałem na myśli bo jak nie ma pani wymyśli kilka zastępczych produktów bym niemógł wyjść z pustymi rękami i bym mógł doposażyc/naprawić rower. 

oznacz moderatorów
Health___Beauty
#13 Ambasador#

@Chorzowiak Allegro nie jest, nigdy nie było i nigdy nie będzie tego typu miejscem. Jak można oczekiwać od serwisu internetowego tego typu obsługi? Jak kupujesz na Allegro książkę to tez oczekujesz ze to będzie to samo co pójście do małej księgarni prowadzonej przez pasjonata, który Ci doradzi co kupić? 

oznacz moderatorów
drekenzes
#16 Inspirator#

@Chorzowiak Sprzedawca oszczędził ci problemu z odsyłaniem towaru, bo mógł wysłać uszkodzone, a ty byś mógł się jeszcze zatruć podczas odpakowywania i zwrotu. Byłby jeszcze większy problem.

Rozerwane opakowania to nie jest rzadkość, a przy końcówce towaru jest problem, bo nie ma czym zastąpić, a nowa dostawa nie przychodzi z dnia na dzień.

Sprzedawca nie dość że będzie stratny na towarze, to jeszcze zarżniesz mu sprzedaż. I co z tego masz, satysfakcję że komuś dokopałeś? Chcesz się pochwalić zerową wyrozumiałością? Lepiej ci z tym?

_________________________________________________________
1.07.2024____Allegro ---> Kolekcje...RIP...
oznacz moderatorów
Chorzowiak
#10 Popularyzator#

@drekenzes

Ok rozmienie zwrócone pieniądze na 5 groszówki i z procy przekonam "moje" szczury by zdechły

oznacz moderatorów
Health___Beauty
#13 Ambasador#

Robisz drame jakby jeden sprzedawca mial w ofercie trutki i złośliwie Ci ich nie sprzedał. Kupujesz u innego i karmisz „swoje” szczury. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Najważniejsze że szczury są zadowolone, przeżyły.🤣

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

OK. ocena powinna być obiektywna zgodna z przebiegiem transakcji i jak tak to widzisz.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@Chorzowiak Przecież postąpił uczciwie > zaraz Cię poinformował o uszkodzeniu > zwrócił kasę > to czego jeszcze oczekujesz > rekompensaty?

Czy jak pójdziesz do marketu i zobaczysz ostatnią torbę cukru rozerwaną i rozsypaną, to napiszesz skargę do UOiKK-u? > że jest, a nie ma.

oznacz moderatorów
Health___Beauty
#13 Ambasador#

Każdemu się takie sytuacje zdarzają. Postaw się w roli sprzedawcy - sprzedaje zapewne kilkadziesiąt/kilkaset/kilka tysięcy produktów. Coś się źle kliknie, coś się okaże zniszczone jak już chcesz pakować. Nie jesteś w stanie codziennie sprawdzać czy coś się nie zniszczyło, nie porwało, nie pękło opakowanie itp. Naprawdę spotkała Cię jakaś krzywda? Sprzedający anulował zamówienie, zwrócił środki, nie musisz w ogóle oceniać takiego zamowienia. Odrobina wyrozumiałości - wszyscy jesteśmy tylko ludźmi. O ile ktoś nie wystawia masowo czegoś czego fizycznie nie posiada (można ocenić na podstawie komentarzy) to chyba nic się nie stanie. Wg algorytmów Allegro ocena 4 gwiazdkowa jest nieakceptowalna wiec swoją ocena bardzo obniżyłeś sprzedawcy jakość sprzedaży. 

oznacz moderatorów
Chorzowiak
#10 Popularyzator#

Ok inna czekająca mnie ocena @Health___Beauty

Kupiłem olej półsyntetyk 4,5l 10W40 do silnika benzyna /gaz. Telefon "była literówka jest to 15W40" mówię ok akceptuje taka różnicę może być.

Przychodzi olej mineralny do diesla. 

Sugerują zwrot, zwracam i tydzień czekam na weryfikację zwrotu. 

Wiem wiem pomyłki itp. itd. 

Czy ja mam tylko takiego pecha a może problem jest inny. 

oznacz moderatorów
Health___Beauty
#13 Ambasador#

Tu się zgadzam ze sprzedawca leci sobie w kulki. Ale nie można wrzucać wszystkich sprzedawców do jednego worka. Allegro to jest masówka i nie ma co oczekiwać ze tu będzie jak w stacjonarnym sklepie gdzie sprzedawca jest tez (a może powinien być) doradca. 

oznacz moderatorów
Chorzowiak
#10 Popularyzator#

@Health___Beauty

Piszesz "O ile ktoś nie wystawia masowo czegoś czego fizycznie nie posiada (można ocenić na podstawie komentarzy) to chyba nic się nie stanie"

Ole jaka ocena na podstawie komentarzy jak wcześniej piszesz ze nie wystawiać oceny jak się komuś noga powineła

oznacz moderatorów
Health___Beauty
#13 Ambasador#

@Chorzowiak Mowimy o sytuacji gdy kupujesz od sprzedawcy ostatnie sztuki towaru, a te okazują się uszkodzone czy ich nie ma, bo zdarzyl Sie blad w ewidencji. Jako sprzedawca uważam ze Twoja ocena jest niesprawiedliwa i niewspółmierna do „przewinienia”. Oczywiście zrobisz z tym co zechcesz ale sprzedawca nie zrobił tego specjalnie, nie przetrzymywał Twoich pieniędzy (tez myśle ze kwota nie była duża) - po stwierdzeniu wady poinformował Cię o tym i zwrócił środki. Dla mnie na tym ta transakcja powinna się skończyć - ja osobiście bym nie wystawiła w ogóle oceny do takiej transakcji. 

Nie wiem jak jest teraz ale kiedyś plaga byli sprzedawcy którzy wystawiali towar a dopiero jak go kupiłeś to zamawiali od dystrybutora i na zamówienie czekało się  tygodniami - ale po komentarzach można było takich delikwentów szybko wyłapać. Wiem ze to teraz niezgodne z regulaminem ale niektórzy wciąż tak „robią biznes”. I takim sama lata temu wystawiłam negatywy bo to było celowe działanie. 

oznacz moderatorów
Chorzowiak
#10 Popularyzator#

Tak masz rację sprzedający jak zamówię to zamówią i sprzedają dalej są, sporo towaru jest tylko życzeniem. 

Ostatnio poruszałem temat sprzedawców których aukcje mają co innego na zdjęciu, opis zdjęcia mówi co innego, opis aukcji jeszcze inny inne parametry aukcji a długi opis to już całkiem bajkopisarstwo. 

Ok widzę że jestem za stary i pamiętam opowieści o HANDLUJĄCYCH żydkach, pamiętam jak w sklepach jeszcze nie było nisko oplacanych sprzedawców dla których klient zawraca tylko dupe. Mam szczęście odwiedzać parę sklepów co jak nie ma to zaproponują coś w zamian lub jak to opisał ziółko o rozdartym cukrze - przecenią.

PS nie rozumiem ocen allegro co dają kupującym, jak dyscyplinują lub jak twierdzicie karzą sprzedawców. Nie chce nikomu zaszkodzić, odegrać się, (cytat) dokopać. Usunę/poprawie ocenę.

Czasem mimo nie dokonanej transakcji ocena jest wysoka bo czujesz zaangażowanie sprzedawcy. 

oznacz moderatorów