anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Cash - brak możliwości aktywacji

mateuszn36
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

trzykrotnie próbowałem zweryfikować tożsamość poprzez przelew (mBank) i trzykrotnie nie udało się aktywować Allegro Cash. Dane w Allegro i Banku zgodne - do tej pory nie było problemów (np. z Allegro Pay).

Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @mateuszn36! Czy gdy próbujesz aktywować Allegro Cash pojawia się jakiś komunikat? Czy możesz przesłać zrzut ekranu, na którym komunikat będzie widoczny?  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

mateuszn36
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, dziękuję za odpowiedź. Nie - po wykonanym przelewie pokazuje mi się status "w trakcie weryfikacji", a następnie otrzymuje lakoniczny mailowy komentarz/, odpowiedź. Wrzucam załącznik.

Czy jest jakiś inny sposób weryfikacji?

Screenshot_2024-03-12-13-10-51-120_com.google.android.gm.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mateuszn36 dziękuję za zrzut! W takiej sytuacji napisz proszę do nas za pomocą tego formularza, Doradca Allegro Cash będzie mógł sprawdzić dokładny powód odrzucenia weryfikacji.  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

caniolino
#1 Nowicjusz#

Mam to samo. Pani z infolinii kilka dni temu przekierowała moją sprawę do "specjalistów" i od tej pory zero odzewu. Lecą se w kulki - nie ma jak wprowadzić usługę, której nie da się aktywować...

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@caniolino Twoja sprawa wciąż jest analizowana przez zespół techniczny. Kiedy tylko wyjaśnimy sytuację, wrócimy do Ciebie z odpowiedzią. Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

pieconsumer
#2 Obserwator#

Mam dokładnie to samo. Z dwóch kont bankowych próbowałem zrobić tę "aktywację". Logowanie do banku poprawne, potwierdzenie kwoty, autoryzacja. A po kilku minutach email z informacją "niestety nie udało się aktywować Twojego rachunku. Środki z Twojego przelewu zostaną zwrócone w ciągu 14 dni."

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pieconsumer w takiej sytuacji, zgłoś się proszę do nas przez ten formularz. Nasi pracownicy na pewno Ci pomogą. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów