anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Protekt

enter2006
#9 Pomysłodawca#
  • Kupiłam suszarkę na ubrania, ponieważ była ochrona kupujących i gwarancja pomocy ze strony Allegro. Gdy towar został prawidłowo zareklamowany u sprzedawcy. Gdzie wyszłam z incjatywa wysłania do sprzedawcy towaru. Allegro wypowiedziało się iż otrzymuje zwrot w kwocie 17 zł. I ze nie mogę odesłać produktu do ekspertyzy sprzedawcy. Czyli za produkt zapłaciłam 120 zł w sumie. A otrzymuje 17 zł rekompensaty. Pytam ? Wada jest istotna, schodzi farba w wielu miejscach. Jest rdza. Na jakiej podstawie 17 zł ? Czy jak kupowałam to pisaliście iż kwota rekompensaty może być poniżej kosztów wysyłki ? Nie ! Tym samym zwyczajnie wprowadzacie w błąd. Gdy pytam o powód takiej decyzji  pracownik odsyłam mnie do Sądu. Nie polecam Allegro ! Wróciły zasady jakie kiedyś były czyli sprzedawca to Bóg, kupujący oszust bo musi zostać z wadliwymi bublami z Allegro ! Dla mnie brak informacji o kwocie rekompensaty to klauzule niedozwolone, jakieś nie określony kwoty to wprowadzanie klientów w błąd iż są chronieni przez Allegro. Wnioskuje iż kupując coś bardzo drogiego, można otrzymać nawet 1 zł zwrotu. Ponieważ nie ma określonej kwoty rekompensaty. 
oznacz moderatorów
58 ODPOWIEDZI 58

mikeza
#20 Guru#

polemizowałbym, z tym każdym klientem nabijanym w butelkę przez allegro. Mój klient odesłał do mnie uszkodzony przez siebie produkt, odmówiłem mu zwrotu wpłaty, ale on dostał całosć od allegro w ramach Allegro Protect, chociaż moim zdaniem nie powinien dostać nic, bo z pełną świadomością zwrócił produkt niesprawny.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@enter2006 Wracam do tego wątku tylko po to, żeby wyjaśnić, że 17 zł, które otrzymałaś to 15% ceny zakupu.

Dodam, że Twoje emocjonalne wpisy są tym bardziej niezrozumiałe, że korzystasz z możliwości uzyskania rekompensaty dość często. Zdaje się, że po raz pierwszy jesteś niezadowolona z naszej decyzji. Oczywiście masz do tego prawo. Jednocześnie wyrażanie emocji tutaj, na forum publicznym, nic w tym konkretnym przypadku nie zmieni.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@nat_not "Dodam, że Twoje emocjonalne wpisy są tym bardziej niezrozumiałe, że korzystasz z możliwości uzyskania rekompensaty dość często." 

Wszystko jasne 🤣

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

zapewne kolejny klient, wyhodowany przez allegro na programie AP

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

enter2006
#9 Pomysłodawca#

A ty jesteś wyhodowany na czym ? 😂😂🙈 sprzedać i nie wysłać czy opis inny niż przedmiot.   

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

wystarczy kupować od sprawdzonych allegrowiczów, czytać komentarze i oceny produktów oraz unikać podejrzanych okazji i outletowych produktów. Jestem tutaj ponad 20 lat, dokonałem kilku tysięcy transakcji zakupowych, łacznie na setki tysięcy złotych. Nigdy nie korzystałem z żadnych rekompensat, nikt mnie nigdy nie oszukał, a reklamacji złożyłem może kilka przez ten okres i wszystkie zostały prawidłowo rozpatrzone przez sprzedawców.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

enter2006
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje za rady wielkiego biznesmena 😂… który tyle przeprowadza transakcji .. i ma czas na pisanie na forum. Pisać każdy może. Po drugie mój mąż nic nigdy nie  zareklamował bo faceci, wszystkiego się boja  i wstydzą 😂🙈🙈

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

na tym polega własnie własny biznes, żeby mieć czas na inne rzeczy, a nie tylko na pracę. A co do transakcji, to tyle kupiłem, a sprzedałem wielokrotnie więcej, co za tym idzie mam pojęcie jak to wygląda zarówno ze strony sprzedającego, jak i kupującego.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

enter2006
#9 Pomysłodawca#

Często ? Przez 14 lat kupiłam z 500 rzeczy a zareklamowała 10. To naprawdę dużo 😂🙈😂

oznacz moderatorów

enter2006
#9 Pomysłodawca#

Ciesze się, że Pani oraz pracownicy Allegro nie piszą w emocjach. Za to wielokrotnie nie znają przepisów, piszą rzeczy niezgodne z prawem!. A jak jest Pani taka dokładna to proszę na forum przedstawić ile pieniędzy wydałam na Allegro przez 14 lat. Bo ja mogę tu przedstawić stare i nowe tabelki. To są olbrzymie kwoty!!!! Tym samy nie jest też moja wina iż Allegro służy do sprzedaży również rzeczy uszkodzonych i kupowanych na kontenerach. Sprzedawanych na Allegro. Mogła bym napisać długi wpis co dostaje i w jaki stanie. Mam zreszta dużo zdjęć. Produktów jakie otrzymuje. Im mniej się kupuje tym mniej ma się reklamacji. 

oznacz moderatorów

enter2006
#9 Pomysłodawca#

Proszę poprawić wpis nie dostałam ! Bo jak wcześniej napisałam nie przyjęłam tych 17 zł. Już Pani wpis wprowadza w błąd. Bo ja tych pieniędzy nie przyjęłam !

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@enter2006 jak się nie przyjmuje przelewu przychodzącego?

oznacz moderatorów

enter2006
#9 Pomysłodawca#
  • Ja nie otrzymałam żadnego przelewu od Allegro ! Allegro bez zgody na rozwiązanie tak sprawy nie przelewa 17 zł. Zreszta nie chodzi o kwoty tylko o fakt iż teraz każdy z Was będzie się zastanawiał jak trafie na bubel z Allegro to czy z tym nie zostanę 😁… 
oznacz moderatorów

enter2006
#9 Pomysłodawca#

Nie zmieni Waszego postępowania w stosunku do mnie ale chodź wiele osób zastanowi się czy warto kupować na Allegro;) a jak Allegro ma jakiś personalny problem do mojej osoby to zapraszam na priv 

oznacz moderatorów

enter2006
#9 Pomysłodawca#

Rozumiem z wypowiedzi iż mam wszystko reklamować przed rokiem ? Ok będę pamiętać o tym 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@enter2006 nie rozumiesz po staremu wada stwierdzona w przedmiocie poniżej roku od zakupu tzn że przyjmuje się że tam była w momencie zakupu, po upływie roku masz ty udowodnić że wada istniała w momencie zakupu. Obecnie przez 2 lata domniemany jest wariant 1 od 1 stycznia tego roku dokładnie zmieniło się prawo 

 

oznacz moderatorów

enter2006
#9 Pomysłodawca#

Ja rozumiem bardzo dobrze ten przepis tylko tu ironicznie napisałam iż Allegro pomaga przy sporze gdy nie minął rok od zakupu. A później już nawet nie zajmuje stanowiska.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

allegro nie ma kompetencji wpierdzielania się w reklamację ani podważania decyzji reklamacyjnych jeśli już tak robią to tam nieuk doradca klepie coś na kolanie

oznacz moderatorów

enter2006
#9 Pomysłodawca#

Za to prawo pisać slogany zachęcające klientów do zakupów po czym mieć głupia odpowiedz. Bo Pani korzysta z pomocy i Allegro Protekt. Korzystam jak jest potrzeba, po to chyba jest stworzone ?. Dlaczego mam tego nie robić i zostać z połamanymi meblami lub podmienionym kremem. Jak ktoś się wstydzi swoich praw, to już jego problem. Nie wysyłam pustych paczek, nie podmieniłam rzeczy. Wszystko jest zgodne z regulaminem:) 

oznacz moderatorów