anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowałem zakup, nadal nie dostałem zwrotu.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Ghostshipashes
#7 Wielbiciel#

Witam, tak jak wyżej. Gadałem ze sprzedawcą (firma ze Szwecji) i dostałem screena, że wysłali zwrot kasy i niby wszystko fajnie, ale na swoim koncie bankowym nadal nie widzę, żadnego uznania, nie przyszła ta kwota. Zakup anulowałem tuż po zakupie bo nie zwróciłem uwagi, że produkt jest z tak daleka. 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
LEW433
#21 Demiurg#

Po takim zwrocie jak jest realizowany przez Allegro dostajesz maila od Allegro, był mail?

oznacz moderatorów
Ghostshipashes
#7 Wielbiciel#

Tylko potwierdzający anulowanie.

oznacz moderatorów
NajlepszyComPL
#12 Orędownik#

Czy to była koparka?

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów
Ghostshipashes
#7 Wielbiciel#

Nie.

oznacz moderatorów
NajlepszyComPL
#12 Orędownik#

@Ghostshipashes Uff.

Jak był mail od Allegro (Allegro, a nie allegro.pl.oferta123.pl) to powinno być OK. Środki przez granicę idą z zasady raczej dłużej niż w kraju, zależy też od banku (niektóre przetrzymują na overnight'y)

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów
Ghostshipashes
#7 Wielbiciel#

Dzięki, rozumiem. Tak myślałem, że może to być wina obsuwy pewnej, ale wolałem popytać, przycisnąć. Zobaczymy jak to będzie, dzięki.

oznacz moderatorów
pecela
#16 Inspirator#

@Ghostshipashes

Z jakiego kraju ten przelew i w jakiej walucie. Na potwierdzeniu przelewu będą takie informacje. 

Pamiętaj, że bank może mieć prowizję za przelew przychodzący SWIFT.

oznacz moderatorów
Ghostshipashes
#7 Wielbiciel#

Szwecja, płaciłem w polskich złotych. 

oznacz moderatorów