anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd przy płatności Blik, czy pieniążki wrócą na moje konto?

marzenkapiotrek
#7 Wielbiciel#

  @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_    Witam dzisiaj tj 21.03 chciałam dokonać zakupu i opłacić go Blik , niestety w bankowości pojawił się błąd. Probowałam 3 razy dokonać zapłaty za produkt o ile nie udało się zapłacić o tyle pobrało mi z konta trzy krotnie pieniądze za produkt. Zakup anulowałam , czy odeślą mi pieniądze za niezrealizowany zakup?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@marzenkapiotrek Czy pieniądze zostały pobrane z konta czy na nim zablokowane? Jeśli zablokowane, skontaktuj się z bankiem w celu ustalenia kiedy kwota wróci na rachunek.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

marzenkapiotrek
#7 Wielbiciel#

Zostały pobrane z konta a przy transakcjach widnieje kłutka 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@marzenkapiotrek W takim razie prześlij potwierdzenia tych wpłat przez formularz. Sprawdzimy gdzie utknęły środki.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

marzenkapiotrek
#7 Wielbiciel#

Problem w tym że nie mogę wejść w żadną z tych transakcji w związku z tą kłudką i nie mam możliwości  wejść w potwierdzenia tych wpłat.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@marzenkapiotrek Czyli prawdopodobnie środki są zablokowane. Najlepiej skontaktuj się w tej sprawie z bankiem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

marzenkapiotrek
#7 Wielbiciel#

Dobrze jutro się wybiorę do banku dziękuję za poświecony mi czas ☺️

oznacz moderatorów