anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd z płatnośćią blik bez kodu

Akudama
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry. Chciałbym zgłosić błąd w aplikacji.

Sytuacja powtórzyła się już kilkukrotnie, więc nie jest to pojedynczy przypadek.

Mam dodane dwa konta blik, używam aplikacji.

Chcę zapłacić za zakupy z użyciem opcji Blik bez kodu.

Wybieram drugie w kolejności z kont i klikam KUPUJĘ I PŁACĘ.

Płatność jest realizowana z konta pierwszego na liście.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Akudama Czy próbowałeś wyjaśnić tę sprawę ze swoim bankiem?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Akudama
#1 Nowicjusz#

Nie, bo błąd jest po stronie aplikacji mobilnej Allegro.
Nazwę konta Blik, żeby było łatwiej:

konto1
konto2

zaznaczam, żeby zapytanie o płatność było realizowane z konto2
Po kliknięciu KUPUJĘ I PŁACĘ wyskakuje okienko z oczekiwaniem na płatność z konto1

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Akudama W pierwszej kolejności skontaktuj się z bankiem. Jeśli to nie pomoże, konieczne będzie przesłanie do nas zrzutów ekranu lub filmiku, na którym przedstawisz opisany problem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Akudama
#1 Nowicjusz#

Ja nie chcę spędzić z tym problemem ani minuty więcej, to nie moja praca. Poradziłem z użyciem serwisu wpisując kod.

To jest zgłoszenie, które powinno zostać przesłane do zespołu testerów w celu wprowadzenia poprawki, o ile okaże się, że ten problem jest reprodukowalny.

Tyle z mojej strony.

Pozdrawiam i dziękuję.

Krzysiek

oznacz moderatorów