anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędny opis oraz awaria sprzetu po paru dniach użytkowania

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:46591408
#8 Zapaleniec#

Witam sprzedający wprowadził w błąd poprzez opis produktu zawyżając parametry, a dokładnie podał nieprawidłowy wataż karty graficznej w laptopie czyli napisał że jest to najmocniejsza karta 140w rtx3070 przy czy podczas grania okazało sie że osiąga max 130w, więc wszedłem na stronę producenta i sprawdziłem prawdziwy wataż i okazało sie że jest 130w w MaxDynamicBoost. Sprzedający twierdził że oparł swoje testy na 3dmarku i że nikogo nie wprowadził w błąd. Przy czym producent co innego twierdzi a sprzedający co innego. I jest druga sprawa w momencie rozpoczęcia dyskusji na allegro(zwykłym) komputer uległ awarii(podczas włączania gry wywalało do pulpitu po 3 sekundach) a dokładnie zrobiłem testy karty graficznej i okazało sie że videoramy wyświetlają błedy. Laptopa posiadam 20 dni z czego 7dni był tylko używany. Nie jest to tani model więc nawet nie powinna sie coś takiego zdarzyć. Zgłaszałem wcześniej do sprzedającego że przekłamał opis ale nie miałem czasu aby sie tym zająć. Sprzedający nie poczuwa sie do odpowiedzialności oraz twierdzi że wszystko jest moją winą,  przez co tylko grałem w gry przy czym zakupiłem nawet podkładkę chłodzącą, no pop prostu dbałem o niego tak jak o nowy sprzęt.Bez tytułu.png

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
Client:46591408
#8 Zapaleniec#

*laptop posiadam od 6 lipca

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Składasz reklamację do sprzedającego, cóż innego chcesz zrobić, zażądaj wymiany na sprawny, naprawy albo obniżenia ceny, składaj z tytułu rękojmi:https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:46591408 Złóż sprzedawcy reklamację, najlepiej w Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa  Po 24 godzinach poproś tam o wsparcie pracownika Allegro, który dobrze zna zasady reklamacji i Ci pomoże. Domagaj się wymiany towaru na zgodny z opisem lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu, także kosztu odesłania. Reklamuj z rękojmi i nie myl tego ze zwrotem konsumenckim w ciągu 14 dni. Rękojmia trwa 2 lata. Gdyby Dyskusja nie pomogła, zamknij ją jako nierozwiązaną po 14 dniach i złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów
Client:46591408
#8 Zapaleniec#

dzięki

oznacz moderatorów