anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak informacji, że przesyłka została dostarczona UPS - a koszt zwrotu

jupiter369
#8 Zapaleniec#

Przedmiot kupiony z pakietem Smart - odbiór w punkcie UPS (bez darmowego zwrotu). Przesyłka nie została chyba wprowadzona w system allegro - nie było powiadomienia w aplikacji allegro, że czeka ona na odebranie. Po sprawdzeniu jej status jest: odebrana od nadawcy (żadnej dalszej historii). Przez cały czas nie widniała też w zakładce: do odbioru. Przesyłka po nieodebraniu, trafiła do nadawcy, który chce mnie obarczyć kosztami zwrotu. Nie było żadnej wiadomości SMS ani email że przesyłka jest do odebrania - choć sprzedawca twierdzi, że takowe były systemowo wysłane. 

Co w takiej sytuacji mogę zrobić? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@jupiter369 Najlepiej rozpocznij dyskusję ze sprzedającym - tutaj. Podaj w niej dane przesyłki, zamieść zrzuty ekranu ze strony śledzenia. Sprzedający powinien przedstawić potwierdzenie swojego stanowiska. Jeśli wciąż nie uda Wam się porozumieć, będziesz mogła poprosić o pomoc pracownika Allegro.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

z UPS jest coraz gorzej 🤔

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@jupiter369 
Podaj numer przesyłki UPS.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów