anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

BRAK kontaktu z allegro

CarlaMoreno
#7 Wielbiciel#

Dzien dobry,

Jestem sprzedawcą/producentem i już 5 razy kontaktowałem sie z allegro dostałem czas spotaknai etc. i nikt nie dzwoni nie odpowiada. Kiedyś było szybko i sprawnie a teraz nie wie co sie dzieje..

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

milka1234567890
#18 Luminarz#

Zajęci są!

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@CarlaMoreno przykro mi, ale nie widzę, żadnego zgłoszenia z Twojej strony. Skontaktuj się z nami przez formularz. Możesz do nas napisać na czacie lub zamówić rozmowę z konsultantem. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Agent555
#18 Luminarz#

Wszystko się zmieniło, zmiany , nie zawsze możesz liczyć na pomoc doradców , na odpowiedzi mailowej trzeba czekać od 3 do 5 miesięcy i nie możesz być pewny że otrzymasz odpowiedź 

oznacz moderatorów

Merestyk
#7 Wielbiciel#

Mam podobny problem i nie można wysłać zgłoszenia oraz nawiązać jakiegokolwiek kontaktu z powodu wadliwego formularza który wymaga wyboru "zakupu" z listy na której tego "zakupu" nie ma. Na tej liście są tylko zakupy odebrane, tymczasem Allegro zagubiło przesyłkę i w związku z tym nie mogła być odebrana. Oczywiście "super inteligent" który wymyślił formularz nie przewidział takiej sytuacji, chociaż wydawało mu się że wszystko potrafi przewidzieć. Nie będę z listy wyboru wskazywał jakiegokolwiek innego zakupu, żeby nie robić problemów uczciwym i porządnym sprzedającym, z których jestem zadowolony. Wina leży po stronie Allegro i obsługi przesyłek.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@CarlaMoreno 

Bo jest taka zasada. Umiesz liczyć, licz na siebie.

oznacz moderatorów