anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak pieniędzy na koncie produkt nieoplacony

Client:41682621
#1 Nowicjusz#

Witam 

14.12.23 zrobiłem zakup na kwotę 102zl i standardowo chciałem opłacić go blikiem. Niestety moja aplikacja bankowa odrzuciła płatność więc spróbowałem jeszcze raz. Jednak znów wyskoczył ten sam komunikat. Po chwili sprawdziłem historię i dwukrotnie pobrało mi pieniądze z konta. Na allegro w dalszym ciągu wyświetlał się status produkt nieopłacony. Ostatecznie zakup anulowałem. Minęło 5 dni i żadne środki nie zostały zwrócone. Do kogo mam się zgłosić? Czy allegro pomoże mi w takiej sytuacji? Pozdrawiam

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:41682621 Tak, pomożemy, ale napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów