Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiony smartwatch przestał działać po 7 miesiącach. Próby reklamacji telefonicznej i mailowej u sprzedającego pozostały bez odpowiedzi. Zgłoszenie problemu do Allegro także nie spotkało się z jakąkolwiek reakcją. Czy jest skuteczny sposób by sprzedawca wywiązał się z obowiązku gwarancyjnego albo przynajmniej uprzedzenie kupujących o tego typu praktykach przez niego stosowanych?
Brak odpowiedzi na pisemną reklamację z rękojmi w czasie 14 dni, w świetle obowiązujących przepisów oznacza jej uznanie i sprzedawca nie może już zmienić żądania naprawy lub wymiany, zgłoszonego przez klienta. Jeśli Allegro nie pomogło, skontaktuj się z najbliższym rzecznikiem konsumentów, przekaż mu kopię swojego pisma reklamacyjnego, które pozostało bez odpowiedzi. Rzecznik wyegzekwuje od sprzedawcy naprawę, wymianę lub zwrot wpłaty, nawet gdyby miało dojść do postępowania sądowego. Problem powstanie wtedy, gdy sprzedawca ma siedzibę za granicą.
Grzech_1 najważniejsze jeśli reklamujesz towar to tylko z tytułu rękojmii wzór masz tu -https://www.wonder.legal/pl/creation-modele/reklamacja
Spakuj odeśli na podany adres w zakładce ,, zwroty ,,
Sprzedawca musi się ustosunkować w ciągu 14 dni .
Zachowój wszystkie potwierdzenia mogą się przydać do ew. wniosku P.O.K .
Nie masz możliwości otwarcia dyskusji i w takim przypadku jeśli nie otrzymasz odpowiedzi od sprzedającego wypelniaj wniosek o rekompesatę .
Na POK jest czas 6 miesięcy 🙂
Dzięki!