anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak towaru i zwrotu pieniędzy

Client:84428192
#1 Nowicjusz#

Witam, mam taki problem sprzedawca od którego kupowałam przedmiot nie wysłał go, ani  nie zrobił zwrotu pieniędzy co mogę zrobić z taką  sytuacją? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

Najpierw otwórz spór https://allegro.pl/dyskusje/nowa opisz w nim problem, następnego dnia pomoże Ci tam pracownik Allegro, który zobowiąże sprzedawcę do finalizacji transakcji lub zwrotu wpłaty.

Spór na Allegro Lokalnie https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

Jeśli to nie przyniesie rozwiązania, po 14 dniach od zakupu wypełnij wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...

https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

@Client:84428192  Odpowiedź: jeśli sprzedawca zmarł to już nie wyśle. Na początek możesz sprawdzić czy się loguje do allegro. Sprawdzisz na podstronie allegro z komentarzami tego Sprzedającego.

oznacz moderatorów