Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
13 listopada zamówiłam i opłaciłem drapak dla kota, do tej pory nie otrzymałam od sprzedawcy nr przesyłki potwierdzającej jej wysłanie. Nie ma też zwrotu pieniędzy. W zasadzie to zero odzewu od sprzedającego. Już kilka razy prosiłam o pomoc Allegro, w ostateczności odpisali, że im przykro i że nałożyli na sklep ograniczenia.
Czy mogę coś zrobić jeszcze w tej sprawie, by odzyskać pieniądze?
@Client:103458486 odznaczyć dyskusję jako nierozwiązana i złożyć wniosek do allegro protect.
Tutaj wszystko o dyskusji
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/blog/dyskusja-na-allegro/ba-p/324580
a dalej o protect
https://allegro.pl/dla-kupujacych/allegro-protect
@Client:103458486 tak jak napisaliśmy w dyskusji, musimy poprosić Cię jeszcze o cierpliwość, będziesz mogła złożyć wniosek o Allegro Protect 27.11.2023 po godzinie 8:10 w tej zakładce.