anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak towaru po wpłacie

Client:103458486
#7 Wielbiciel#

13 listopada zamówiłam i opłaciłem drapak dla kota, do tej pory nie otrzymałam od sprzedawcy nr przesyłki potwierdzającej jej wysłanie. Nie ma też zwrotu pieniędzy. W zasadzie to zero odzewu od sprzedającego. Już kilka razy prosiłam o pomoc Allegro, w ostateczności odpisali, że im przykro i że nałożyli na sklep ograniczenia. 
Czy mogę coś zrobić jeszcze w tej sprawie, by odzyskać pieniądze?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:103458486 odznaczyć dyskusję jako nierozwiązana i złożyć wniosek do allegro protect.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103458486 tak jak napisaliśmy w dyskusji, musimy poprosić Cię jeszcze o cierpliwość, będziesz mogła złożyć wniosek o Allegro Protect 27.11.2023 po godzinie 8:10 w tej zakładce

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów