anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

BRAK WPŁTY MIMO ZWROTU TOWARU

likazy
#7 Wielbiciel#

w zasadzie uznaję że zostałem na allegro okradziony, trzykrotne zgłaszanie sprawy braku zwrotu kasy bez skutku, usunięto sporne aukcje bez mojej zgody z historii, a przy próbie skorzystania  z programu ochrony, już jest gotowa odpowiedź że kasę dostałem, zatem 69 poszło się walić jak pewność operacji z allegro..
Przypomina mi to składną reklamację dwukrotnie odrzuconą, mimo braku podania kodu odbioru.. powinien Pan złożyć 3-ą... albo na 3 razy, 2 razy nie oddaną prowizję na podstawie li tylko oświadczenia kupującego, który nigdy nie przedstawił nawet dowodu polecenia przelewu.. i nie miał innego sposobu płatności..
no cóż.. to tylko akukullegro.. 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

@likazy Nie rozumiem, zwróciłeś towar a sprzedający nie zwrócił środków i Allegro uważa ci zwrócił, pomimo otwarcia dyskusji sprawa się nie wyjaśniła i POK także nie zadziałał. Opisz coś więcej bo aż niespotykana sprawa.

oznacz moderatorów

likazy
#7 Wielbiciel#

..a co tu pisać, mimo monitów, kasa zniknęła, pozostałe przypadki to suche fakty..

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@likazy Jesteś sprzedającym czy kupującym. Raz piszesz o niezwróconej kasie, raz o braku zwrotu prowizji. Opisz to w miare dokładnie dokładnie i każda sprawę oddziel od siebie. Wtedy ktoś może będzie w stanie Ci pomóc.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@likazy Przywróciłam do Twojej zakładki wszystkie zakupy, jakie zrobiłeś u sprzedającego, którego dotyczy to zgłoszenie. Sam je wcześniej ukryłeś.

Konsultant poinformował Cię, że sprzedający zlecił poprawnie 2 zwroty na kwotę 69 zł. I zalecił kontakt z bankiem, jeśli nie widzisz ich na rachunku. Czy kontaktowałeś się z bankiem w tej sprawie?

Dodatkowo sprawdziłam, że płacąc za zamówienia z 15 i 23 stycznia, korzystałeś z rachunku w PKO. Natomiast zakup z 25 stycznia został opłacony z rachunku w Santander. Pamiętaj, że w przypadku zwrotu, pieniądze wracają na rachunek, którego użyłeś podczas zakupu. Sprawdź więc historię w obu bankach.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

likazy
#7 Wielbiciel#

..a co zrobił moderator, nie umiecie czytać??? próbując się skontaktować w ramach procedur, ścieżka jest zablokowana w treści o tym, że sprawa jest rozwiązana - program zwrotów, w przypadku zgłoszeń do moderatora, ...zero rozwiązania, nie interesują mnie ciągłe bzdury że jest ok, allegro wysłało, bank nie dostał, gdy próbuję przesłać załącznik, w odpowiedzi z banku, tego się nie da dodać.. to tak jak sporne aukcje, które usunięto z historii bez mojej zgody w szybkim trybie

 

oznacz moderatorów

likazy
#7 Wielbiciel#

.ODPOWIEDŹ BANKU:

Zamość, dnia 18.02.2022
nr Z0I5-AB-51-12BE18BB4/2022
Dotyczy: zgłoszenia nr 12BE18BB4
Szanowny Panie,
dziękuję za ponowny kontakt i przekazane uwagi.
W historii Pana rachunku nie odnalazłam przelewów z podanymi przez Pana opisami
4684639f-82b7-11ec-ac6f-fd039d06e15d, 3a10d170-8037-11ec-8730-6ddaf08b75fe.
Wystąpiliśmy do agenta rozliczeniowego o weryfikację zwrotów do transakcji ze wskazanych przez Pana dni:
- 28.01.2022 na kwotę 159,96 PLN, tytułem P24-J7A-T4B-F4A ALLEGRO E50EA6A1-80,
- 30.01.2022 na kwotę 319,40 PLN, tytułem P24-E7A-T2E-H7Y ALLEGRO D1644651-81.
Agent rozliczeniowy PayPro przekazał, że dotychczas sprzedawca nie zlecił zwrotu do żadnej z tych
transakcji. Sugeruję wyjaśnienie sprawy ze sprzedawcą.
Jeśli oczekuje Pan sprawdzenia innych transakcji, ponownie proszę o podanie danych transakcji z historii Pana rachunku, do których oczekuje Pan zwrotu.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@likazy Numery transakcji, które są wskazane w tej wiadomości nie pasują do potwierdzeń zwrotów, które otrzymałeś od naszego pracownika, więc sprawdź proszę ponownie, czy poprosiłeś swój bank o sprawdzenie właściwych transakcji. Nasz doradca przesłał Ci potwierdzenia zwrotu przez na kwotę 69,00 zł w PayU i Przelewach24, więc to tych środków dotyczy sprawa. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

likazy
#7 Wielbiciel#

..jedna z rzeczy się nie składa.. to nr którymi posługują się banki, nie mam zgodności transakcji, złożyłem zapytanie..

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@nat_not Widzicie że zlecił i....nie dotarły?🤔

oznacz moderatorów

jaszczur-ka
#10 Popularyzator#

@nat_not  -  Dodatkowo sprawdziłam, że płacąc za zamówienia z 15 i 23 stycznia, korzystałeś z rachunku w PKO. Natomiast zakup z 25 stycznia został opłacony z rachunku w Santander.

@likazy   -   Wystąpiliśmy do agenta rozliczeniowego o weryfikację zwrotów do transakcji ze wskazanych przez Pana dni:
- 28.01.2022 na kwotę 159,96 PLN, tytułem P24-J7A-T4B-F4A ALLEGRO E50EA6A1-80,
- 30.01.2022 na kwotę 319,40 PLN, tytułem P24-E7A-T2E-H7Y ALLEGRO D1644651-81.

Czy to są te same transakcje ?   Bo coś daty się rozjeżdżają...  Kwoty zresztą tez. Tam 2 x 69 zł --- tutaj  159 i 319 z groszami. To się jakoś nie składa...

 

oznacz moderatorów

likazy
#7 Wielbiciel#

..wyraźnie widać że 2, odpowiedź banku dotyczy 2 deklarowanych zwrotów na tę samą kwotę, jeden nie wpłynął na konto..

oznacz moderatorów

likazy
#7 Wielbiciel#

..jedna z odpowiedzi moderatora okazała się pomocna, zatem przybijam piątkę, szkoda że jest to jedna z niewielu w której miałem problem i sprawa się wyjaśniła - zatem dziękuję.

Paru pozostałych moderatorów mogło by się czegoś nauczyć, badania fatów i obiektywnego podejścia do tematu z zachowaniem uczciwości.

Uważam sprawę za zamkniętą = pozdrawiam.

oznacz moderatorów