anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wysłania produktu, zwrotu i odpowiedzi

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:50880827
#2 Obserwator#

Witam. Przychodzę z takim nie typowym pytaniem bo kupiłem od Pana Michała przedmiot kosmetyczny 2 tygodnie temu i od początku był problem z komunikacją bo kolega odpowiadał na następny dzień lub tylko odczytywał, bo kilku dniach pisania dowiedziałem się z sprzedał koledze, więc mile poprosiłem o zwrot i dowiedziałem się że dostane za parę dni bo nie ma pieniędzy, po paru dniach zero informacji co z zwrotem znowu zacząłem pisać i upominać się o zwrot a on każdego dnia pisał że jutro bo będzie miał pieniądze no i tak w kółko przez tydzień. Pisałem do supportu allegro ale zero odpowiedzi i jak ktoś tak miał co mogę w tym przypadku zrobić. Dzięki @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Załóż dyskusję. Po 14 dniach będziesz mógł wnioskować o zwrot z project.

oznacz moderatorów
Client:50880827
#2 Obserwator#

Właśnie jest problem bo nie mogę założyć dyskusji bo zrobiłem i się anulowała

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Jak sama się zakończyła to możesz. Gdzieś tam przy dyskusji powinna być opcja. W tym miesiącu to wprowadzili. Moje allegro-zakupy-wsparcie po zakupowe -dyskusje -pomarańczowy przycisk otwórz dyskusję i wybierasz. Jak została rozwiązana to możesz poprosisz przez kontakt lub tu moderatorów o wznowienie.

oznacz moderatorów
Client:50880827
#2 Obserwator#

No właśnie pisałem do nich i zero odpowiedzi

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50880827 poprosiłam już zespół o wznowienie Twojej dyskusji ze sprzedającym, więc poproszę Cię o chwilę cierpliwości. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:50880827
#2 Obserwator#

Dziękuje bardzo

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50880827 Twoja dyskusja jest już wznowiona. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów