Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Jak dokładnie wygląda procedura kiedy anuluje się zamówienie? Sprzedający Sklepkawa odpisał mi, że zlecił zwrot pieniędzy na panelu allegro 7.12 o 19:14. Anulowałem 04.12 o 11:02 Minęły już 3 tygodnie i nic nie dostałem. Jak to powinno wyglądać?
Sprzedawca twierdzi, że po jego stronie temat zamknięty i mam pytać Allegro.
@hme Powinieneś dostać maila od Allegro o zwrocie wpłaty. Jeśli maila nie było, sprzedawca nie zwrócił. Poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedający otrzyma odpowiedni komunikat.
Przed zgłoszeniem problemu do Allegro sprawdź, czy pieniędzy nie masz tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/