anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co jeśli produkt zakupiony jest niezgodny z opisem??

Client:110280729
#7 Wielbiciel#

Produkt który zakupiłem to dron. Sprzedawca opisywał jak jest świetny i jak to dobrze nie nagrywa. Po otrzymaniu wyszło że sprzedawca a oszukał w praktycznie każdym punkcie. Napisałem do niego wiadomość o takiej treści.

Dzień dobry, pisze w sprawie drona którego kupiłem i mam pewne zastrzeżenia
1 Dron nie nagrywa w 4K tak jak jest w opisie
2 Zasięg drona nie przekracza 100m( później traci zasięg i spada zamiast wracać )
3 Na trzech akumulatorach działa tylko 30 minut a w ogłoszeniu było zagwarantowane 60 minut
4 Funkcja robienia zdjęć za pomocą gestów nie działa ( zapewne przez to że kamera jest za słaba żeby cokolwiek wychwycić)
5 Funkcja „ follow me” nie działa( dron gdzieś lata ale nie podąża za osobą)
6 Odnośnie drugie podpunktu dron nie wraca tak jak powinien zarówno gdy ma mało baterii jak i gdy traci zasięg

W związku z takimi niedociągnięciami proszę o zwrot pieniędzy

On zaproponował mi że zrobię reklamację, ale uważam że dron nie jest nowy i nie można by go znowu „postawić na półkę „ 

Czy jest możliwość uzyskania zwrotu pieniędzy ?

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:110280729 złóż reklamacje z tytułu niezgodności z opisem i ewentualnie odeślij do sprzedawcy. Sprzedawca ma 14 dni na wydanie decyzji. Sprzedawca może odrzucić reklamacje lub uznać wtedy albo wymienia/naprawia/zwraca pieniądze.

oznacz moderatorów