anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co moge zrobic gdy sprzedajacy wysyła mi obraźliwe wiadomosci?

Matrymona
#7 Wielbiciel#

Po negatywnej opinii sprzedajacy w końcu odpisal mi na wiadomość. Wysłał mi w odpowiedzi wiele wiadomosci w tym kilka obraźliwych. Czy takie zachowanie należy zignorować czy mozna go jakoś ukarać by nie pozwalał sobie na wyzywanie swoich klientów?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Matrymona przykro mi, że taka sytuacja ma miejsce. Skontaktuj się z nami przez formularz. Wyślij zrzuty ekranu z konwersacji ze sprzedawcą. Nasz dział bezpieczeństwa może zainterweniować. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

kopnij go 😐

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Matrymona Byś może nie zgadzał się z Twoją opinią i to był powód . Wystawiając negatyw warto mieć pewność że nie ma innego rozwiązania i wina jest ewidentna sprzedawcy. Niektórzy mogą widząc rację po swojej stronie nawet skierować sprawę do Sądu jako psucie wizerunku firmy czy osoby.

oznacz moderatorów

Matrymona
#7 Wielbiciel#

Dostalam inny produkt niż byl w sprzedaży na zdjęciu oraz napisałam brak kontaktu w komentarzu oceny. Dopiero po tym raczył się odezwać.. 

Zasypał mnie wieloma wiadomościami od: zaraz wyślę właściwy proszę o zmianę oceny a za chwilę po tym żądał zwrotu straszył policją i wyzywał od szmat. Wiadomości jedna po drugiej jakby miał schizofrenie..

oznacz moderatorów

mich41x
#10 Popularyzator#

No to zgłosić jak poradzono wyżej i olać świra.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Matrymona masz za swoje - jest mail, telefon, dyskusja, skarga do allegro

to są cywilizowane formy kontaktu nie komentarz - jak oceniłaś produkt którego nie widziałaś?

kłamałaś, że jest fajny czy, że jest niezgodny z opisem?

"wycieczki osobiste" pod adresem sprzedającego były?

oznacz moderatorów

Puzonix
#12 Orędownik#

@RED Klientka wyraźnie napisała, że jednym z powodów negatywnego komentarza był brak kontaktu ze sprzedawcą. Na wcześniejsze wiadomości jaśniepan nie raczył odpisać, ale na komentarz zareagował natychmiast. Nie wiem co musiałoby się wydarzyć żebym do klienta zwrócił się per "szm_a_to". Niektórzy powinni zmienić zawód/odwiedzić psychologa/zniknąć z allegro*

*niepotrzebne skreślić.

@Matrymona Postępuj zgodnie ze wskazówkami otrzymanymi przez allegro. Są jakieś granice przyzwoitości. Sprzedawca nie ma prawa nikogo obrażać.

oznacz moderatorów