anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić, gdy skrytka okazała się pusta. Inpost oczywiście za bardzo się tym nie interesuje.

Albercik321
#7 Wielbiciel#

Witajcie. Cop zrobić w sytuacji, jeżeli po otwarciu skrytki InPostu, okazała się ona pusta. W skrytce powinny być dwa przedmioty od różnych kupujących, czyli była tzw. Multiskrytka. Złożyłem oczywiście reklamację w Inpoście, ale za bardzo się tym chyba nie przejmują. Poinformowałem tez sprzedającego o zaistniałym fakcie i czekam co mi napisze. Czy macie jakies doświadczenia z takimi sytuacjami?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

kostas11
#21 Demiurg#

@Albercik321 a zgłosiłeś na ekranie mam uwagi do paczki ? zakup od firm czy osób prywatnych ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Albercik321
#7 Wielbiciel#

Nie zgłaszałem, bo skrytkę otwierałem z aplikacji, więc na ekranie nic nie było. Ale od razu zadzwoniłem na infolinię. Jednakże wiem, że oni mają to raczej głęboko w d...e. Dlatego szukam różnych rozwiązań, bo z tego co znalazłem w necie, to te paczki nie zawsze się odnajdują, a inpost nie poczuwa się do odpowiedzialności. A ja nie zamierzam odpuścić im.

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ja na szczęście nie miałem, ale tu są opisane takie przypadki, zgłosiłeś zaraz pod paczkomatem fakt braku przesyłek?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

inpost na odpowiedź reklamacyjną ma 30 dni zwykle w 28-29 dniu odpisują

oznacz moderatorów

Albercik321
#7 Wielbiciel#

No właśnie. Mają 30 dni i odpisują zwykle podobno pod sam koniec tego terminu. A paczek nie ma. Zamówiłem rozdzielnicę elektryczną, bo robię instalację. I teraz rozdzielnicy nie ma, robota stoi...A powiedz komuś, że rozdzielnica zaginęła po drodze i jej nie ma.. Jedynym sensownym wyjściem to zamówić ponownie, a tamta jak się znajdzie, to po prostu zwrócić i tyle. Aczkolwiek czas na zwrot jest 14 dni...

oznacz moderatorów

milka1234567890
#17 Koryfeusz#

A przypadkiem nie otworzyły się dwie?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Albercik321 na zwrot masz 14 dni ale od dnia kolejnego po odebraniu paczki więc jak się znajdzie to zwrócisz ewentualnie po nr listu przewozowego w allegro się upomnisz by systemowo ci przywrócili możliwość zwrotu bo system niuansów reklamacji nie ogarnia

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Albercik321 ponieważ złożyłeś już reklamację do przewoźnika pozostaje poczekać na odpowiedź  InPost. Dodam, że czas na zwrot liczy się od odebrania przesyłki, więc nie będzie tak, że gdy się odnajdzie nie będziesz już mógł odstąpić od umowy. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Albercik321
#7 Wielbiciel#

Szkoda, że Allegro nic nie chce robić w takich sytuacjach - powinni mieć jakiś wpływ na InPost w takich sprawach, chociażby w taki sam sposób jak rozwiązują spory między kupującymi a sprzedającymi. InPost się nie odzywa niestety, bo mają czas, a tak naprawdę mają głęboko gdzieś to, żer paczki zniknęły. Idę dzisiaj na policję złożyć zawiadomienie o kradzieży paczek przez kuriera. Przy paczkomacie są kamery, a do tego jest sklep, na którym też są kamery i obejmują paczkomat, będę więc miał dowód na to, że nic ze skrytki nie wyciągnąłem. A zgłosić kradzież muszę, bo policja musi zabezpieczyć nagranie z monitoringu ze sklepu ( i być może z paczkomatu ) żeby się nie nadgrało. Kurier będzie miał nieprzyjemności, ale trudno.

oznacz moderatorów