Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zakupiłem u sprzedawcy baterię do laptopa. Po jakimś czasie bateria padła i została odesłana do sprzedawcy . Serwis gwarancyjny uznał gwarancję lecz sklep nie mając odpowiedniego towaru zaproponował zwrot pieniędzy. Niestety po wymianie wiadomości do tej pory nie odzyskałem zwrotu. Co dalej?
@piterg32 ja bym się upomniał o zwrot pieniędzy. Jak nie będzie reagować napisałbym do allegro.
Piszę dosyć często do sprzedawcy. ale nie mam odpowiedzi. Nie mogę znaleźć opcji zgłoszenia do Allegro.
Ty jak nie otrzymujesz towaru w określonym czasie dostawy i sprzedajacy nie odpowiada to zakładasz dyskusję i tam sprzedajacy ma 24godz. na odpowiedź: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@piterg32 Nie napisałeś czy zaakceptowałeś zwrot pieniędzy... Może sprzedający czeka na decyzję lub dostawę baterii.
@piterg32 widzę, że prowadzisz już dyskusję ze sprzedającym, więc mam nadzieję, że wkrótce otrzymasz zwrot tej wpłaty. Dodam, że ponieważ było to płatność w ramach Allegro Pay, to zwrócona przez sprzedającego kwota (jeśli nie zdążyłeś spłacić tego zakupu) zwiększy Twój dostępny w usłudze limit.