anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić jeśli sprzedajacy nie otrzymal kwoty, która został pobrana z konta?

Idź do rozwiązania
Client:47888060
#7 Wielbiciel#

Witam . Co mam robić? Sprzedający do dziś nie otrzymał kwoty z rachunku bankowego zostały pobrane pieniądze.   Zamawiała przez allegro. Mój meil. [edycja]20211202_113905.jpg

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
LEW433
#21 Demiurg#

Sprawdź zakładkę "Moje zakupy: jeżeli sprzedający otrzymał to masz w opłacone, taki towar jest kredytowany przez allegro pay i po złożeniu wniosku, przyznaniu kredytu i dostępności towaru dopiero zostaje opłacony.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

😄

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:47888060 Nie podawaj tu maila, bo to miejsce publiczne. Skąd wiesz, że sprzedawca  nie otrzymał kwoty? Wejdź w zakładkę Moje zakupy, potem kliknij Szczegóły zakupu, następnie Rozwiń szczegóły zakupu i zobacz po prawej stronie status wpłaty. Zakończona - sprzedawca ją otrzymał. Anulowana, Nieudana, pieniądze wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni. Wtedy ponów płatność. Rozpoczęta - poczekaj do jutra. 

oznacz moderatorów
Client:47888060
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za zwrócenie uwagi. Tylko teraz niewiem jak usunąć meila. 

Sprzedający nie otrzymał kwoty bo w statusie nadal pisze " rozpoczęty" 

Możliwe że mógł być mój błąd źle wpisałem numer rachunku odbiorcy i teraz już nie otrzymam zwrotu? Dane się napewno zgadzaly. Często zamawiam na allegro pierwszy raz mam taki problem.  

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@Client:47888060 wyjaśniam to dla Ciebie. Wrócę, gdy tylko otrzymam odpowiedź. Nie mart się, edytowałam Twój adres e-mail z pierwszej wiadomości. Widać, że wykonałaś przelew tradycyjny, więc nie martw się środki nie znikną. Albo dojdą do sprzedającego albo wrócą do Ciebie. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@Client:47888060 już wyjaśniam. Przelew utknął, ponieważ zmieniłaś tytuł transakcji. Bardzo proszę napisz do nas w tej sprawie tutaj. Wszystko wyjaśnimy i pokierujemy Cię co zrobić, by  odzyskać wpłatę 🙂 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów