anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić w przypadku powrotu przesyłki zwróconej?

Idź do rozwiązania
kineczka44
#7 Wielbiciel#

Odesłałam przesyłkę zwrócona ,a kupujący nie odebrał jej,a swoją decyzję zaargumentowal brakiem numeru telefonu na paczce.Co zrobić w tej sytuacji?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg#

Otworzyć dyskusję: https://allegro.pl/dyskusje/nowa możesz także  złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów
kineczka44
#7 Wielbiciel#

Dzięki za pomoc 🙂

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@kineczka44 Ty też jej nie odbieraj. Po zwrocie sprzedający miał obowiązek ją odebrać, więc teraz otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro. Brak numeru telefonu nie może być powodem nieodebrania przesyłki. Teraz sprzedający będzie musiał jej sobie szukać, skoro nie odebrał, a pieniądze Ci zwrócić musi. Poproś w sporze o pomoc Allegro. 

oznacz moderatorów
kineczka44
#7 Wielbiciel#

Dzięki za pomoc🙂

oznacz moderatorów