anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy brak maila przy zwrocie może występować?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:47201212
#8 Zapaleniec#

Witam.

 

przed wysłaniem produktu zrezygnowałem z niego - sprzedający twierdzi, że z dniem 4 grudnia godz 9:30 zaznaczył zwrot środków. Ja natomiast do chwili obecnej nie otrzymałem żadnego e-maila. Z racji, że produkt nie został wysłany a jutro mogę rozpocząć spór pytanie brzmi: czy to sprzedawca może robić mnie w balona czy po prostu te maila nie zawsze trafiają?

 

Pocztą jaką używam to Gmail, a nie wiem po prostu czy mam ufać sprzedawcy czy zaręczaniu Allegro, że takie maila przychodzą 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
LEW433
#21 Demiurg#

Spam sprawdź, mail przychodzi od Allegro i w 3dni wracają tam skąd wyszły. Napisz o jaki zwrot chodzi a moderacja Ci sprawdzi!

oznacz moderatorów
Client:47201212
#8 Zapaleniec#

W spamie nic nie ma bo sprawdzałem oczywiście natomiast numer zamówienia to:

3aa94fa0-9097-11ee-86c2-4b48978cde9d

 

 

 

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47201212 Cześć. Sprzedający rzeczywiście zlecił zwrot, ale status zwrotu to "CANCELED" ze względu na brak środków na saldzie, zatem te środki nie zostały pobrane. Sprzedający powinien zlecić zwrot ponownie. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
Client:47201212
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za informację. W takim razie rozpocząłem dyskusję ze sprzedającym.

oznacz moderatorów
Client:47201212
#8 Zapaleniec#

Sprzedający wciąż twierdzi, że ma środki i nie wie skąd wynika błąd - podobno ponownie dziś o godz 8:30 ponownie zlecił zwrot ale twierdzi, że zwrot procesuje Allegro przez 24h.

 

czy polega to na prawdzie czy sprzedający ponownie mnie okłamuje? Dyskusję z allegro mogę otworzyć dopiero o 16:30 i nie wiem czy to zrobić i tworzyć problemy sprzedającemu.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47201212 Potwierdzam, że sprzedający dzisiaj ponownie zlecił zwrot. Jeśli ta płatność rozliczy się poprawnie i środki zostaną do Ciebie przekazane, otrzymasz powiadomienie mailowe. Nie dzieje się to automatycznie, dlatego proszę Cię o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Client:47201212
#8 Zapaleniec#

Jestem godzinę przed rdodaniem Allegro do rozmowy - można jeszcze raz sprawdzić czy zwrot nastąpił prawidłowo lub jest cancelled? Nie wiem na czym stoi temat a nie chce rzucać oszczerstw, co jednak w postawie sprzedającego nie jest takie trudne.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47201212 sprawdziłam ponownie ten zwrot i w tej chwili jest jeszcze w trakcie realizacji, więc polecam się wstrzymać z dyskusją jeszcze do jutra. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Client:47201212  Samo zaznaczenie opcji zwrotu to jeszcze nie zwrot, muszą być jeszcze na koncie pieniądze do zwrotu.

Rób swoje, nie słuchaj nikogo, jesli pieniądze otrzymasz wtedy spór zakończysz

oznacz moderatorów