Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie. Czy jest jakaś awaria lub przerwa techniczna? W różnych momentach pojawia się komunikat:
To nie Twoja wina, spróbuj ponownie za jakiś czas.
@swistaqpc Cześć. 🙂 Czy taka sytuacja ma miejsce w przeglądarce czy aplikacji? Nie pojawiły się podobne zgłoszenia, u mnie problem nie występuje.
Spróbuj proszę wykonać standardowe czynności, czyli wyczyść pliki cookies, zaktualizuj aplikację, przeglądarkę i sprawdź, czy to samo dzieje się w trybie incognito. 🙂
Przez przeglądarkę na komputerze - Chrome. Klikanie kategorii, podglądanie ofert sprzedającego... itp. Ale dziękuję, przeczyszczenie cookies pomogło 🙂 🙂 😘
Nie wiemy tu na forum o żadnej awarii, wyczyść przeglądarkę.
Witam również ten sam problem strona bardzo wolno się ładuje, nie widać ikonek sprzedających ofert, ten sam komunikat zarówno na aplikacji jak i na przeglądarce chrome
@Client:60599754 Cześć. 🙂 Skoro u @swistaqpc pomogło, to Tobie również zalecam przeczyszczenie danych przeglądarki (i ewentualnie jej zaktualizowanie) 🙂