anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można poprawić wygenerowaną już etykietę zwrotu?

Adamo9696
#7 Wielbiciel#

Pierwszy raz zwracam towar, wybrałem opcję zwrotu DPD Pickup, przy opcji "Podaj numer telefonu, który trafi na etykietę zwrotową" nie byłem pewien czy mam podać swój numer czy sprzedawcy, podałem sprzedawcy, po wygenerowaniu etykiety okazało się, że to miał być mój numer. Czy można to poprawić, co można z tym zrobić? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Nie można, ale... @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  nie da się wysłać!

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Adamo9696 a po co Ci ten numer. On niema wpływu na nadanie Zanieś do pickup i nadaj.

oznacz moderatorów