anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy sprzedający zlecił zwrot ?

Client:90692739
#7 Wielbiciel#

7.08.2023 dokonałem zakupów na raty przez allegro PayU raty, sprzedający stwierdził że tego towaru nie posiada i że to jakiś błąd, stwierdził że anulował zamówienie i zlecił zwrot na konto w inbanku

Nie mam żadnego maila potwierdzającego jak mogę to sprawdzić ?

Nie mam zamiaru płacić rat za towar którego ni otrzymalem

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:90692739 kupując na raty kasa wraca do banku a Ty musisz rozwiązać umowę z bankiem 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:90692739
#7 Wielbiciel#

Tyle to wiem sęk w tym że na stronie banku nadal "wisi"ta pożyczka"

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:90692739 To mógł nie zwrócić ponieważ to przechodzi przez Allegro i powinieneś dostać maila, ale na kiedy masz do spłaty I ratę?

oznacz moderatorów

Client:90692739
#7 Wielbiciel#

7.09

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Rozumiem że maila nie było, ale sprawdź spam! A jak nie masz to zapytaj spzredajacego kiedy zwrócił!

oznacz moderatorów

Client:90692739
#7 Wielbiciel#

W spamie również nie ma, jedynie dostałem maila z banku że przyjęli wniosek z anulowaniem, to chyba od sprzedającego 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Poczekaj kilka dni (masz czas)m i jak nie będzie to wróć tu a podpowiemy co zrobić.

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:90692739 Wskaż proszę numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie. Sprawdzę, czy sprzedawca zlecił już zwrot. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

Client:90692739
#7 Wielbiciel#

36eac740-3561-11ee-b97d-81b523ac7a14

Numer zamowienia

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:90692739 Sprzedający faktycznie próbował zlecić zwrot, ale ta operacja dotąd nie zakończyła się powodzeniem. Najlepiej skontaktuj się z nim w tej sprawie ponownie. Jeśli nie będzie wiedział dlaczego środki nie zostały zwrócone, niech do nas napisze. Wyjaśnimy tę sprawę.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:90692739
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo, będę kontaktował się że sprzedajacym

oznacz moderatorów