Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@mmzieba: Nie, wolno nikogo namawiać do wystawienia lepszej oceny za jakiś bon na 2%
dlaczegóż nie wolno? 🙂 wolno, tak jak kierowcy uberoboltów poprosić o 5* 🙂
Niby to nie jest zabronione, ale takie prośby są żałosne i źle świadczą o sprzedawcy, szczególnie gdy za dobre oceny chce płacić. Możesz to zgłosić do Allegro.
allegro jest pośrednikiem, nie stroną, nic im do tego..
No i co z tego, że jest pośrednikiem? Ten pośrednik ustala zasady, a kupowanie komentarzy jest niezgodne z regulaminem.
Punkt 11.1 Oceny mają być subiektywne, a nie kupowane, wystawiane pod presją.
Nie ma żadnego problemu, allegrowych "psychologów", zwłaszcza Twojego pokroju, nie potrzebuję.
tylko, że ten temat cię zabolał najbardziej i wyraźnie chcesz odreagować wiązanką,
jeśli ci to ulży, to napisz co myślisz i tyle 🙂 mi to nie przeszkadza 🙂
Wiązanki to się być może doczekasz za wulgaryzmy i inne chamskie odzywki pod moim adresem, które już kiedyś miałeś moderowane. Inni też mogą się ze mną nie zgadzać, ale potrafią dyskutować kulturalnie. Wiem, że osoby pomagające kupującym są tu niemile widziane, to samo było na Cafe Pomoc. Nie kontynuuj tego tematu, więcej w tej kwestii się nie wypowiem.
@xyz96 Programy lojalnościowe są oczywiście legalne. Samo allegro je stosuje. Czy można je łączyć z komentarzem? Nigdzie nie ma zakazu. Komentarz w dalszej mierze jest subiektywny. Ocenia się przebieg całej transakcji a nie to czy dostaniesz bon. Chyba że Ty @xyz96 wystawiasz negatywy dlatego że nie dostałeś monet do zakupu, to ja nie mam więcej pytań.
Ja swoim stałym klientom proponowałem czas. Czas na przedłużenie płatności. Nie zawsze jest dzień kiedy przypada wypłata więc mogli przedłużyć płatność ponad 10 dni za zakup. Regulaminowo jest i tak 7 dni na zapłatę. Allegro podchwyciło mój pomysł i teraz sami proponują raty i zapłać później. Proponują to stałym klientom, tylko tym zarejestrowanym.
Zdarzył się Kupujący który zapłacił ale odebrać chciał osobiście za 5 miesięcy.
Niestety czas przeszły bo teraz allegro wszystko utrudnia. Wymagają podania nr przesyłki w terminie z aukcji, treść opisu itd. Nie chce mi się z allegro użerać proponując ulgi Kupującym. Allegro woli być wielkim molochem niż podchodzić indywidualnie do Sprzedawców i chcą nas oskubać na prowizjach od transportu którego nie świadczą-nie mam już z czego dawać rabaty.
Jak jesteś sprzedawca to byś wiedział dlaczego proszą . Są kupujący tacy czasmi że aż głowa mała . Nie będę się tu rozwijać .
@sagarysklep, ale on nie jest i nigdy nie będzie potrafił postawić się po stronie sprzedawcy. Zawsze z kapelusza lecą tylko przepisy przeciwko sprzedającym 🙂 Ja też nie jestem sprzedawcą takim jak inni, jedynie prywaciusiem, ale potrafię postawić się po obu stronach barykady. Takim jakby taksówkarzem, który zwraca nadpłatę 🙂
Ja przed chwilą dostałem negatyw. Bez żadnej argumentacji, bez zgłoszenia wcześniej jakiegokolwiek problemu.
Nota za zgodność obniżona do 3* mimo, iż na zdjęciu w aukcji jest real foto przedmiotu. Opis dokładny. Ręce opadają.
Zadzwoniłem do klienta wyjaśnić sytuację, czy to nie jakaś pomyłka. Stwierdził, że jest w pracy i nie ma czasu rozmawiać. Ale komentarz wystawić to k...a miał czas!! Co za bydło i tyle.
@konto zamknięte [edytowano - negatywne opinie na temat innego użytkownika Allegro Gadane] a kiedy będzie chciał coś sprzedać, powinien trafić na takiego kupującego co mu będzie na głowę wchodził i wystawi negatywa 😂
@konto zamknięte Widzisz, mnie takie sytuacje najzwyczajniej wk...ą. Bo towar wysłałem nawet 1 dzień szybciej niż deklarowałem. Jest on zgodny z opisem i zdjęciem. Klient miał wprowadzony nr nadania, wysłany dodatkowy mail z informacją o tym, że paczka została wysłana. Odbiera paczkę, nie zgłasza problemu i daje negatywa bo ma taki kaprys. Ja pi...ę. Szlag człowieka może trafić.
Jedyna pociecha, że jak jest normalny kupujący i np. sprawdza sprzedawcę po komentarzach to patrząc na taki koment tylko się uśmiechnie i nie weźmie pod uwagę. No, ale statystyki lecą i ciśnienie się człowiekowi podnosi.
Od razu trafił u mnie na czarną listę i niech następnym razem robi sobie zakupy gdzieś indziej.
@konto zamknięte, oczywiście, że tak, prawidłowo czarnolistnąłeś go 😄
Mnie to nie wkurza to nawet, ale to jak ktoś mówi jeszcze to co tamten, że przecież mogą, a na dodatek podrzuci takiemu pomysł, żeby avoidować twoją czarną listę i kupować z innego konta, bo biedny kupujący. [edytowano - negatywne opinie na temat innego użytkownika Allegro Gadane]
Też. Miałam we wtorek identyczna sytuację. Pan kupił coś na. Początku kwietnia . I bach wszystko na 1 oprócz wysyłki bo miał smart . Napisałam Panu że bardzo mu dziękuję właśnie straciłam ss . Na szczęście usunal..
@mmzieba Ale 2% to i tak więcej niż za tankowanie na Orlenie czy na innej karcie lojalnościowej. Skoro gardzisz to odpisz, że nie przyjmujesz tych 2% i kupisz za 100% wartości.
trafne!!
W sumie nie widzę tu nic nie fair. Przecież jak ktoś mnie wykiwa albo sprzeda badziew to nie dam pozytywa na 5 za 2% zniżki na następny badziew 🙂
To raczej forma zachęty żeby w ogóle wystawiać komentarze dla leniwych.
Dla mnie bardziej irytujące jest namawianie kupujących do jakiś niepotrzebnych dyskusji ze sprzedającym zamiast wystawienia mu po prostu negatywa. Bo to dopiero zaciemnia obraz sprzedawcy dla następnych kupujących.