anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy w wiadomościach Allegro można dziękować? Cenzura

wicekdw
#12 Orędownik#

Taka sytuacja 😆

20230725_181059.png

Zwracam się z pytaniem czy w oficjalnym komunikatorze Wiadomości Allegro można jeszcze podziękować sprzedawcy czy jest to już zakazane? Proszę o przedstawienie tych tajemniczych zasad tej drakońskiej cenzury 😄

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

br.
#21 Demiurg#

@wicekdw  Owszem cenzurują jeśli wyślesz podziękowania, ale nie reagują jesli oszust wysyła żądanie adresu mail lub zawiadamia o kupieniu, tylko konta bankowego nie wie.

oznacz moderatorów

Blaksad
#12 Orędownik#

Priorytetem allegro jest kontrola użytkownika a nie jego bezpieczeństwo. 

nonsensopedia allegro - nadzór użytkownika który nie zapewnia ochrony. Jaki to ma więc cel ? Cenzura, inwigilacja ?

oznacz moderatorów

AdvisorBooks
#12 Orędownik#

Lepiej, allegro oficjalnie twierdzi, że nikt tych wiadomości nie czyta, nikt ich nie widzi poza nadawcą i odbiorcą, tylko sztuczna inteligencja przegląda. Ale kiedyś jak dyskutowałem na temat jednej transakcji z zespołem allegro - w sumie jakąś jednostkę chorobową można by tak nazwać 😄 - to mi konsultant wyjechał z cytatem z mojej wiadomości do klienta. Więc prawda jest taka, że nawet szeregowi konsultanci mają (a przynajmniej mieli) dostęp do tych niby super szyfrowanych wiadomości. 

oznacz moderatorów

wicekdw
#12 Orędownik#

@AdvisorBooks No to teraz wystarczy to zgłosić do odpowiednich instytucji🙂 To prawda, konsultanci Allegro są zazwyczaj na tyle "inteligentni", że sami się podkładają 😄 Już nie wiem co gorsze: bot czy konsultant :D. Przykłady można obserwować również tutaj na forum wśród moderatorów :D. Cała ta firma jak żywo przypomina mi PRL 😞

oznacz moderatorów

AdvisorBooks
#12 Orędownik#

@wicekdw z konsultantami jest ten problem - ale jest to uniwersalne dla wszystkich korporacji - że oni nie są rozliczani z tego, czy naprawdę pomogli tylko z tego jak szybko odpiszą. Na ten moment nie ma tak naprawdę większej różnicy czy to bot czy konsultant, i tak odpowiedzi w 99% lecą z jakiś korpowklejek.

oznacz moderatorów

wicekdw
#12 Orędownik#

@AdvisorBooks racja, w dodatku zazwyczaj albo nie rozumieją pytania / problemu albo celowo udają głupich licząc chyba na to, że klient się zmęczy i odpuści. Istny cyrk, pytasz o jedno, starasz się szczegółowo wyjaśnić problem a oni odpisują zupełnie nie na temat albo zdawkowo jedynie w części odpowiadają na pytanie. To po prostu świadczy o bezczelnym stosunku do klientów. Ich celem jest chyba jedyna uniwersalna odpowiedź "pocałuj nas w ..." ale muszą to napisać w taki sposób, żeby ładnie PR-owo zabrzmiało, najlepiej żebyś jeszcze miał poczucie, że problem to Twoja wina.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ta to jest jak człowieka zastępuje się BOTami albo ludzie stają się BOTami.☹️

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@wicekdw Można. Czasami bot się zawiesza i przeraźliwie długo "myśli" > ja ciągle dostaję podziękowania za zakupy > ale osobiście wkurza mnie to i nie lubię tego > z tego co czytałem na AG wielu ludzi nie akceptuje tego typu wiadomości, jak i karteczek czy wizytówek firmy wkładanych do przesyłek > ale to Twój wybór.

oznacz moderatorów