anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy zwrot całości zakupu jest konieczny?

kamilop9577
#7 Wielbiciel#

Witam 

Zakupiłam na Allegro mikser wszystko było w porządku dostawa Ok itd. Jak dotarł okazało się, że jedna misa jest uszkodzona, więc otworzyłam dyskusje ze sprzedawcą. Po opisaniu problemu sprzedawca przestał się odzywać i w tym czasie wpisaliśmy jego sklep na google i okazało się że z gościem są ogromne problemy 😫 Nie zwraca reklamacji ani produktów oddanych na gwarancje, ludzie pisali nawet o założeniu spraw w sądzie i o długim czasie zwrotu pieniędzy, jeśli dokonali zwrot zakupu. W związku z powyższym, poprosiłam o zwrot kosztów misy (mikser to był koszt prawie 3200zl, misa nie całe 500zl), a sprzedawca zaproponował 200 lub zwrot CAŁEGO miksera. Boje się mu wysyłać mikser bo podejrzewam że do mnie nie wróci. Zaproponowałam zwrot samej misy, a gość uważa, że serwis chce całość. Jak tam zadzwoniłam, to powiedzieli mi, że w takich przypadkach chcą tylko przedmiot który uległ uszkodzeniu, a nie cały mikser.  Na odpowiedź po opisaniu sprawy nie doczekałam się cały dzień i musiałam prosić Allegro o pomoc. Dopiero wtedy gość po dwóch dniach odpisał. Boję się co będzie, jak mu wyślę mikser. Dodatkowo od wczoraj godz 11 znów się nie odzywa. Co robić? 200zl nie pokryje nawet połowy kosztów nowej misy 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kamilop9577 złóż sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i jeśli żąda wysyłki całości to zrób to . Sprzedawca na odpowiedź ma 14 dni , nie kończ dyskusji , a jak sprzedawca nie rozwiąże problemu w regulaminowym czasie sprawa zakończy się wnioskiem do POK i zwrotem wszystkich środków . Nie obawiaj się jesteś chroniona przez allegro jako klient .

oznacz moderatorów

serwis-texas
#20 Guru#

@mdrogeria 

Przepraszam, muszę 🙂 wniosek do Protect 🙂

@kamilop9577 

Ja tylko dodam że jeżeli sprawa nie zostanie rozwiązana po Twojej to myśli to oznacz dyskusję jako nierozwiązaną!!

oznacz moderatorów

kamilop9577
#7 Wielbiciel#

Dogadałam się ze sprzedającym na zwrot 200zl ponieważ Allegro zaproponowało dopłatę 100zl z programu protect. Było to w dniu mojego postu, wieczorem. 15 września dostałam od Allegro informacje, że sprzedawca zlecił zwrot 200zl. Minęło od tego czasu 10dni i nie ma tych pieniędzy, a w międzyczasie mikser zaczął się psuć. Co teraz robić? Ogólnie mikser ma gwarancje producenta 5-letnią i myślę o oddaniu go do serwisu zamiast do sprzedającego. Co robić w takiej sytuacji? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Napisać ponownie do Allegro, zaczęłaś to należy to tak ciągnąc, nie masz dyskusji to napisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów

kamilop9577
#7 Wielbiciel#

Wszystko dzieje się w dyskusji, Allegro tez w niej uczestniczy ale nic z tego nie wychodzi… 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Muszą Ci pomóc! A jak długo trwa już dyskusja?

oznacz moderatorów