Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
UWAGA wszyscy Sprzedawcy - allegro, w ramach uznania klienta, który próbował nas oszukać, PRZYZNAŁO MU 20 MONET, oraz ZWROT ŚRODKÓW ZA UŻYTY PRZEZ NIEGO I BEZZASADNIE ZAREKLAMOWANY KOREK ANALNY !
Klient odesłał do nas w ramach reklamacji korek analny, gdyż nie działał. Po sprawdzeniu gadżetu okazało się, że korek działa i reklamacja klienta, jako taka, nie może zostać uznana. Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z klientem i wyjaśnieniem, że korek działa prawidłowo odesłaliśmy na nasz koszt gadżet do niego wraz z włożonymi do zabawki gratis bateriami, by klient nie miał żadnych wątpliwości, jak je włożyć.
Klient tej paczki oczywiście nie odebrał, gdyż nie taki cel był w tym zgłoszeniu reklamacyjnym. Zakłada pierwszą dyskusję i żąda zwrotu środków twierdząc, że dokonał zwrotu nieużywanej zabawki erotycznej, choć pierwotnie składał reklamację na jej działanie, a na opakowaniu są uszkodzone blokady higieniczne. Ponieważ allegro nie przyznaje mu racji i po upływie czasu zamyka dyskusję, klient tego samego dnia zakłada kolejną i twierdzi że nie otrzymał zwrotu towaru po zgłoszeniu reklamacyjnym !
Pierwszy pracownik allegro, który zapoznał się z tą dyskusją i przebiegiem pierwszej przyznaje nam rację i ocenia prawidłowość naszego postępowania. Jest to oczywiście nie po myśli klienta, więc szybciutko prosi allegro o pomoc. Więc co robi kolejny pracownik allegro ?? W ramach uznania za próbę oszustwa przyznaje mu 20 monet i przesyła uczynnie link do zgłoszenia problemu i żądania zwrotu środków za towar do POK. A co robi POK ?? Szybciutko mu TE ŚRODKI PRZYZNAJE !!
Czyli jednym słowem - allegro promuje klientów, których celem jest oszukanie sprzedawcy, zgłoszenie reklamacji której nie ma i wyłudzenie pieniędzy za użyty gadżet erotyczny. By móc oczywiście dalej kupować i używać, oraz zwracać użyte zabawki erotyczne.
Czy takie działanie jest zgodne z prawem ? Jeśli allegro uważa że tak, bardzo proszę administratora o wskazanie punktów w regulaminie allegro, które umożliwiają takie a nie inne postępowanie klienta.
A obciążyli was za AP
Nie, ale przecież nie o to chodzi.
Jak można pozwalać na takie bezmyślne działania ? Przecież to zachęci tego klienta do tego, by tak samo postąpić względem innego Sprzedawcy, jeśli już wcześniej tego nie zrobił !
@LoveandDesire-pl poproszę o numer dyskusji lub zamówienia o którym piszesz.
Oto nr zamówienia na innym moim koncie allegro : 25687100-0b8d-11ee-82ad-1558d5e6cb8d
nick klienta : [edycja]
Poniżej podałam link do dyskusji ...
@LoveandDesire-pl zapomniałeś dodać że takie gratisy doliczą wam sprzedającym w opłatach za prowizję. Poza tym masz rację to jest parodia z ustawy konsumenckiej, wypaczanie litery prawa i idei prawa.
Oto podgląd tej dyskusji - link
@LoveandDesire-pl rozumiem Twój punkt widzenia, jednak nie mam możliwości podważenia decyzji osób wypowiadających się w dyskusji. Nie oczekujemy od Ciebie zwrotu wypłaconej dla kupującego rekompensaty,
Szanowna Pani !
To bardzo smutne i niepokojące, że potwierdziła właśnie Pani jaki zamiar ma allegro względem Sprzedawców i brak posiadania w strukturach allegro dobrych specjalistów od powierzonych im obowiązków.
Tutaj nie trzeba wiele, by przejrzeć zamysł i cel klienta, jaki był u podstaw tych dyskusji.
Dobry gospodarz, który dba o swoją firmę i o dobro wszystkich klientów - mam tutaj na myśli też wszystkich Sprzedawców, nie pozwala na marnotrawienie pieniędzy, które powinny służyć zupełnie innym celom, niż przekazywanie ich beztrosko i bezpodstawnie dla oszusta.
Na pracownika allegro, który podjął taką decyzję złożyłam już skargę i zażądałam cofnięcia przekazanych dla klienta monet oraz środków. Jeśli je już wykorzystał, a zapewne tak jest ( !! ), to niech środki te będą ściągnięte z pensji pracownika allegro.
Dodatkowo zleciłam dla działu bezpieczeństwa sprawdzenie konta klienta [edycja], czy to była jego pierwsza próba wyłudzenia, czy może już kolejna i udana !?
Na zakończenie dodam, że informację o tym, że allegro nie jest miejscem bezpiecznym dla Sprzedawców, gdyż z pełną świadomością pozwala na ten proceder i promuje wyłudzenia nieuczciwych klientów przekażę dalej, by każdy mógł zapoznać się z przedstawioną przeze mnie sytuacją i wyciągnąć własne wnioski.
Ponadto nie wyraziłam zgody na zmianę nazwy tematu, który założyłam na Allegro gadane.
Proszę o wyjaśnienie.
@LoveandDesire-pl nie twórz proszę dodatkowych wątków. Tutaj znajdziesz regulamin naszej społeczności. Uwagi odnośnie do działań moderatorskich możesz zgłosić e-mailowo na adres spolecznosc@allegro.pl.
Tytuły wątków powinny być czytelne, a nie sensacyjne oraz wprowadzające w błąd, dlatego Twój tytuł został zmieniony.
Prowadzisz już z nami korespondencję e-mailową na temat poruszanego problemu, więc poczekaj proszę na naszą odpowiedź w sprawie nr 34964797.
Proszę wskazać w którym miejscu mojej historii wprowadzam w błąd, lub zakłamuję rzeczywistość 😡
Ona jest bardzo ponura dla allegro i skrzeczy 😎 😂 😱
Oprócz mojej wypowiedzi przedstawiam również treść dyskusji, którą każdy może przeczytać i WYCIĄGNĄĆ SWOJE WŁASNE WNIOSKI.
Na sensacje tego typu sami tworzycie pożywkę i bronicie się potem rękoma i nogami przed tym, by ją zmienić i uleczyć. Ciekawe dlaczego ? 🤔
Nadal nie usłyszałam od Pani na jakiej podstawie - punkcie regulaminu allegro - pracownik z dyskusji, na którego złożyłam skargę, zachował się tak a nie inaczej. Czy ,,widzi mi się" jest gdzieś ujęte w regulaminie allegro ???
Jak znam wasz zapęd do pracy, to na odpowiedź w złożonej skardze będę musiała czekać nawet 30 dni, a i odpowiedź, jaka w niej zapadnie, nietrudno przewidzieć 😠 czyli na zasadzie ,,psy szczekają a karawana jedzie dalej" ......
Witam
Też miałem podobną sytuację. Klient Kupił nową kartę SIM zarejestrował i zażądał zwrotu. Oczywiście po naszej odmowie Allegro protect zwróciło kupującemu wpłatę.
Teraz wiadomo po co tak wysokie prowizje.
Trzaskają tak naprawdę naszymi pieniędzmi tz holendernie wysokimi prowizjami
Na to wygląda niestety !
Lecz Halfrunt swoją wypowiedzią podsunął mi pewien pomysł, który jutro wprowadzę w czyn. Czyli, po przekazaniu dla klienta - oszusta niezasadnych pieniędzy, co oczywiście ( niestety ) dzisiaj miało miejsce, allegro stało się właścicielem tego gadżetu erotycznego.
Zatem otrzymają moje wezwanie do odbioru swej własności. Mogą też przysłać list przewozowy, abym wysłała na wskazany adres korek. Jeśli tego nie zrobią, zacznę naliczać im koszty magazynowania i zabezpieczania przedmiotu i każdorazowo, miesięcznie wysyłać im faktury do zapłaty.
Nieopłacone faktury będę przekazywać do firmy windykacyjnej.
@Sagitarius_1972 napisał(a):Na to wygląda niestety !
Lecz Halfrunt swoją wypowiedzią podsunął mi pewien pomysł, który jutro wprowadzę w czyn. Czyli, po przekazaniu dla klienta - oszusta niezasadnych pieniędzy, co oczywiście ( niestety ) dzisiaj miało miejsce, allegro stało się właścicielem tego gadżetu erotycznego.
Zatem otrzymają moje wezwanie do odbioru swej własności. Mogą też przysłać list przewozowy, abym wysłała na wskazany adres korek. Jeśli tego nie zrobią, zacznę naliczać im koszty magazynowania i zabezpieczania przedmiotu i każdorazowo, miesięcznie wysyłać im faktury do zapłaty.
Nieopłacone faktury będę przekazywać do firmy windykacyjnej.
i to ma sens. Tak samo chyba zrobię... karta lezy już kilka miesięcy wiec tych kosztów bedzie
Ale to tylko początek 😁 - posłuchaj, dokonując sprzedaży wystawiłeś dla klienta paragon i odprowadziłeś od tej transakcji podatek VAT do urzędu skarbowego. Oficjalnie transakcja nie została anulowana. To kto, wg. prawników allegro jest teraz właścicielem tego przedmiotu i na jakiej podstawie ? 😉
Powstaje pytanie, czy i jak allegro dokonało ewidencji zwrotu środków ( bezpodstawnych ) dla klienta, czy ja mam zgłosić do urzędu skarbowego potrzebę dokonania korekty do deklaracji JPKV7 w którym była ta sprzedaż 🤔 , czy allegro wystawiło i jeśli wystawiło, to jaki dokument dla klienta ( paragon, faktura ) itd .... itp ...... a może środki zostały przekazane poza wszelkim trybem ? 😎
Dużo pytań, na które allegro będzie musiało mi się jasno i na piśmie wypowiedzieć ze wskazaniem podstawy, dlaczego zostało to zrobione tak a nie inaczej.
Oczywiście treść tej wiadomości zostanie poddana ocenie merytorycznej radcy prawnego i może też urzędu skarbowego 😊
@LoveandDesire-pl czylo obecnie masz i pieniądze i przedmiot, jeśli jednak allegro wypłaciło klientowi rekompensatę to chyba samo allegro jest właścicielem korka analnego, czy nie powinieneś im tego wysłać?, hmmm zapytaj kogoś z Allegro Protect.
Bardzo trafne spostrzeżenie i z wielką chęcią, oraz dedykacją dla pracownika, który wywołał tą aferę 😁
Tylko niech dobrze ten korek zdezynfekuje, bo nie wiem gdzie go wcześniej klient wkładał .... 😎
u mnie było to samo tez dali monety i przepraszali za niedogodności