anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie otrzymałam zwrotu środków?

MAMY ROZWIĄZANIE!
mefisto0
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Po odesłaniu błędnie wysłanego do mnie produktu sprzedający wykonał zwrot środków, otrzymałam również maila od allegro, który to potwierdza, ale pieniadze nie dotarły na moje konto... Proszę o radę, co w takiej sytuacji zrobić? Otworzyć dyskusję? Pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
komis-bell
#21 Demiurg#

@mefisto0 Napisz przez formularz kontaktowy
Otrzymasz potwierdzenie zlecenia zwrotu i będziesz mogła to wyjaśnić ze swoim bankiem.

oznacz moderatorów
mefisto0
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za podpowiedź, w tym wypadku był to mój błąd, zwrot środków był na kartę, nie pamiętalam, że płaciłam nią i czekałam na zwrot na konto. Podpowiedziała Allina, w trakcie uzupełniania formularza 🙂

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A  jaka metoda płatności była? Po mailu to 3dni.

oznacz moderatorów