anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

dlaczego nie przyznano mi monet?

MAMY ROZWIĄZANIE!
bzykuAZS
#7 Wielbiciel#

Witam

w programie "strefa fachowca" w zeszłym miesiącu zrobiłem zakupy za określoną kwotę ale nie przyznano mi monet które powinny wskoczyć na moje konto do 15 dnia miesiąca. Co z tym mogę zrobić?

W poprzednim miesiącu wykonałeś 25 transakcji na kwotę 20 395,12 zł w Strefie Fachowca. Zdobyłeś 600 monet, które otrzymasz do 15-go dnia bieżącego miesiąca.

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@bzykuAZS sprawdzimy to i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy dostanę szczegóły w sprawie Twojego rozliczenia. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
bzykuAZS
#7 Wielbiciel#

Coś wiadomo? 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@bzykuAZS to opóźnienia po naszej stronie, za które bardzo Cię przepraszam. Jeśli nie otrzymasz monet do końca tego tygodnia, zgłoś się proszę tutaj ponownie, wówczas będę działać w Twojej sprawie, ale na ten moment mogę jedynie poprosić Cię o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów